Drodzy Studenci,
uprzejmie informujemy, że w najbliższym czasie odbędą się nabory do zespołów działających przy Uniwersytecie Warszawskim: Chóru Akademickiego, Zespołu Pieśni i Tańca „Warszawianka” i Teatru Hybrydy, a także Chóru Wydziału Fizyki UW. Zespoły serdecznie zapraszają wszystkich chętnych do wzięcia udziału w eliminacjach.
Poniżej podajemy niezbędne informacje i terminy dotyczące naborów, a po więcej szczegółów zapraszamy na strony internetowe i do indywidualnego kontaktu z zespołami.
Chór Akademicki Uniwersytetu Warszawskiego – link do strony, FB
Zgłoszenie na przesłuchania do chóru wymaga:
1. Rejestracji za pośrednictwem formularza zgłoszeniowego na stronie: tutaj
2. Przesłania do 5 października 2021 r. na adres chor@uw.edu.pl nagrania audio lub audio-video utworu „Gaudeamus igitur” (nuty i ścieżki dla głosów oraz wzór opisu plików są dostępne pod adresem: tutaj)
Wybrane osoby zostaną zaproszone na przesłuchania indywidualne w siedzibie chóru w dniach 12, 13 lub 16 października 2021 r.
Szczegółowe informacje nt. naboru znajdują się na stronie: tutaj.
Zespół Pieśni i Tańca Uniwersytetu Warszawskiego „Warszawianka” – tutaj , FB
Eliminacje kandydatów odbędą się:
5 października 2021 r. o godz. 18:00 w VII LO im. J. Słowackiego przy ul. Wawelskiej 46
7 października 2021 r. o godz. 18:30 w SP nr 23 im. E. Szymańskiego przy ul. Reja 1
Kandydaci muszą być w wieku powyżej 19 r.ż. Podczas eliminacji sprawdzana będzie muzykalność, rytmika i koordynacja ruchu, umiejętności taneczne i podstawowa znajomość tańców polskich. Kandydaci proszeni są również o prezentację piosenki, niekoniecznie o charakterze ludowym. Na eliminacje należy zabrać strój do ćwiczeń i wygodne obuwie.
W ramach zajęć w zespole można zaliczyć WF, a także uczęszczać na przedmiot ogólnouniwersytecki „Taniec i śpiew – folklor różnych regionów Polski”. Próby odbywają się we wtorki w godz.: 18:00 – 19:30 zajęcia wokalne, 19:30 – 22:00 zajęcia taneczne oraz w czwartki w godz.: 18:30-22:00 zajęcia taneczne.
Szczegółowe informacje nt. naboru znajdują się na stronie: tutaj.
Teatr Hybrydy Uniwersytetu Warszawskiego – link do FB
Eliminacje do Teatru są dwuetapowe:
1. Przesłanie do 26 września 2021 r. na adres teatr@uw.edu.pl zgłoszenia zawierającego nagranie audio fragmentu własnej interpretacji wiersza lub prozy w języku polskim oraz nagranie wykonania piosenki w języku polskim. W zgłoszeniu należy podać imię i nazwisko, nr indeksu, wydział, kierunek, rok studiów i telefon kontaktowy.
2. Wybrane osoby zostaną zaproszone na indywidualne przesłuchanie, które odbędzie się 27 września 2021 r o godzinie 16:00. O miejscu przesłuchań kandydaci zostaną poinformowani.
Dodatkowo Teatr poszukuje również doświadczonych wokalistów i tancerzy do widowiska muzycznego, którego premiera odbędzie się w grudniu b.r. Zgłoszenia można przesyłać na adres: teatr@uw.edu.pl.
Chór Wydziału Fizyki Uniwersytetu Warszawskiego – link do strony , FB
Przesłuchania do chóru odbędą się w dniach 7 i 14 października w auli 006 w budynku Wydziału przy ul. Pasteura 5. Należy wcześniej umówić się na konkretną godzinę zgłaszając się mailowo na adres: chor@fuw.edu.pl
Próby odbywają się w czwartki w godzinach 17:30-20:00.
Więcej informacji o naborze na stronie: tutaj
Seredecznie zachęcamy.
Informujemy, że 5. kwietnia od godziny 11.30 będą obowiązywały godziny dziekańskie.
Zapraszamy do skorzystania z oferty edukacyjnej przygotowanej przez jedną z uczelni Sojuszu 4EU+, Uniwersytet Mediolański. Oferta wakacyjnych kursów języka i kultury Włoch jest skierowana m.in. do studentów i doktorantów UW. Kursy odbędą się stacjonarnie, w Gargnano, nad jeziorem Garda. Do udziału wymagana jest wcześniejsza znajomość j. włoskiego, na poziomie B1. Kursy są płatne (550 EUR za ponad 2 tygodnie zajęć, opłata pokrywa m.in. zakwaterowanie, wyżywienie, udział w aktywnościach kulturalnych).
Zgłoszenia są przyjmowane do 16 kwietnia, do godz. 12:00.
Szczegóły na stronie internetowej Uniwersytetu Mediolańskiego.
W miniony poniedziałek - 27 marca - studenci naszego międzynarodowego programu GlobalMBA mieli okazję odwiedzić i poznać niezwykłe miejsce na mapie Polski - Centrum Słuchu i Mowy MEDINCUS w Kajetanach. Niniejsza wizyta jest jedną z cyklu tzw. "business visits" będących integralną częścią programu GlobalMBA, których celem jest zapoznanie studentów naszego unikalnego międzynarodowego programu z różnorodnymi firmami i instytucjami działającymi prężnie na polskim rynku biznesowym.
Jeśli interesuje Was temat marketingu w rzeczywistości wirtualnej i rozszerzonej, to warto dołączyć na spotkanie z ekspertem Bernardem Gołko z BioMind organizowane przez Katedrę Marketingu naszego wydziału. Kiedy? 3.04.2023. O której? 9:45. Gdzie? Aula B
Będziemy rozmawiać o:
* Trendach rozwoju technologii #VR / #AR
* Wykorzystaniu rzeczywistości wirtualnej w marketingu i medycynie
* Budowaniu start-upu technologicznego
Będziemy też testować rozwiązania i zastanawiać się, jak marketing w przyszłości będzie wykorzystywał nowe technologie.
Serdecznie zapraszamy - wstęp jest wolny dla każdego.
Czy znacie już nową strefę wypoczynku na 4 piętrze w budynku C, która powstała w ramach współpracy z firmą Schneider Electric? Jeżeli nie, to koniecznie ją odwiedźcie! Czekają na Was leżaki oraz pufy!
Wczoraj podczas Dnia Karier WZ UW - wiosna 2023 gościliśmy firmę Schneider Electric - partnera Wydziału Zarządzania UW - która wspólnie z dziekanem prof. dr. hab. Grzegorzem Karasiewiczem i prodziekanem ds. rozwoju dr. hab., prof. UW Igorem Postułą odwiedziła nowe miejsce wypoczynku dla studentów WZ UW.
Dzisiaj odbyła się inauguracja Alior Uniwersytetu, który ma na celu zbliżenie środowiska uniwersyteckiego i biznesu w praktyce. Partnerami wydarzenia są uczelnie: Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Przemyślu, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, a także Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Inauguracji towarzyszył panel dyskusyjny „Biznes a świat akademicki”, w którym wziął udział m.in. dziekan Wydziału Zarządzania prof. dr hab. Grzegorz Karasiewicz. Więcej projektów łączących środowisko uniwersyteckie z biznesem pod skrzydłami Alior Banku pojawi się już wkrótce.
Było nam niezmiernie miło gościć wszystkich studentów zainteresowanych naszym międzynarodowym programem o podwójnym dyplomie "Global MBA" na sesji informacyjnej, którą zorganizowaliśmy na platformie Zoom w miniony wtorek. Wraz z partnerami z TH Koeln, KNU i UNF mamy nadzieję, że uzyskane tam informacje były pomocne i zachęciły uczestników do aplikowania na nasze unikalne studia! Dla tych z Państwa, którzy nie mogli dołączyć do sesji zamieszczamy link do nagrania z tego spotkania: Sesja informacyjna Global MBA, 21.03.2023
W razie jakichkolwiek pytań zachęcamy do kontaktu z koordynatorem programu z ramienia UW, p. Agatą Król: akrol@wz.uw.edu.pl.
Serdecznie zapraszamy!
......................................................
Thank you to all of you who were able to attend our GlobalMBA session. If you weren’t able to make it, or if you’d like to review the presentation, here is the recording link.
Audit OdyssEY to konkurs dla studentów, którzy chcą sprawdzić jak działa biznes od środka. Zapisy trwają do 26 marca a na zwycięzców czeka złoto inwestycyjne o łącznej wartości 40 000 PLN, kariera w EY i wiele więcej.
Konkurs składa się z 3 etapów:
1. Interaktywny test online, pełen anegdotek z codziennej pracy audytorów.
2. Certyfikowany cykl warsztatów (online), podczas których uczestnicy sprawdzą w praktyce, jak działa biznes.
3. Wielki Finał w Warszawie oparty na prawdziwych case’ach i pełen zwrotów akcji.
Zgłoszenia są indywidualne i odbywają się za pomocą formularza online.
Więcej informacji i zapisy na auditodyssey.pl
Nice talk! pod patronatem konkursu “Przedsiębiorca Roku UW” to wydarzenie skierowane do studentów realizujących swoje projekty przy wsparciu Inkubatora UW. Studenci będą mieli możliwość spotkania się w miłej, swobodnej atmosferze przy kawie z przedstawicielami Komisji Konkursu “Przedsiębiorca Roku UW”, którzy są nagrodzonymi i doświadczonymi praktykami biznesu.
Jako uczestnik będziesz mógł skonsultować swój projekt z kilkoma ekspertami. Celem rozmowy będzie uzyskanie opinii, rekomendacji, poleceń i wiedzy od wybranego laureata konkursu, któremu zaprezentujesz swój pomysł.
Zgłoś się już teraz klikając w link.
Po przesłaniu zgłoszenia otrzymasz mailem link do zapisu do wybranych ekspertów. Możliwe będzie zapisanie się na rozmowę z więcej niż jednym ekspertem. Zapisy trwają do wyczerpania miejsc.
W przypadku pytań napisz na dorota.marszalek@inkubator.uw.edu.pl
W dniach 14, 15 oraz 22 kwietnia na Wydziale Fizyki odbędą się kolejne Warsztaty z technik uczenia maszynowego dla studentów i pracowników naukowych Uniwersytetu. Warsztaty są organizowane przez Centrum Uczenia Maszynowego, powołane do życia w ramach programu IDUB. W tej edycji Warsztaty odbędą się w zmienionej formule - kolejne dni będą dedykowane osobom o różnym stopniu zaawansowania:
Zapraszamy do zapoznania się z programem Warsztatów na stronie Warsztatów.
Ta sesja warsztatów będzie prowadzona w całości w języku angielskim.
Osoby zainteresowane uczestnictwem prosimy o rejestrację przez formularz dostępny na stronie Warsztatów.
W dniach 20 i 21 marca mieliśmy wielką przyjemność gościć na naszym Wydziale delegację sześciu pań złożoną z p. Prorektor ds Jakości i Zrównoważonego Rozwoju oraz reprezentację Biura Współpracy z Zagranicą z Instituto Politécnico de Tomar w Portugalii.
Nasi goście zaprezentowali w trakcie dwudniowych spotkań swoją uczelnię jak również kluczowe projekty, nad którymi obecnie ich uczelnia intensywnie pracuje, rozszerzając współpracę z międzynarodowymi partnerami, w tym z naszym Wydziałem. Wspomniane projekty wpisujące się w najnowsze trendy współczesnej edukacji to "Gender equality plans, diversity and inclusion in higher education" i "Quality assurance and sustainability".
Więcej informacji o Instituto Politécnico de Tomar oraz wspomnianych projektach można znaleźć na stronie uczelni: http://www.gri.ipt.pt/?pag=5&lng=EN oraz na stronie samego projektu: http://www.diversidadeinclusao.ipt.pt/en/plano_de_igualdade_de_genero_inclusao_e_diversidade/
Wszystkie kandydatki i kandydatów (zarówno na studia I, jak i II stopnia) zapraszamy na Kampus Główny 22 kwietnia w godz. 10.00-16.00. W trakcie wydarzenia poznacie ofertę studiów na UW, zapoznacie się z zasadami rekrutacji i porozmawiacie z reprezentantkami i reprezentantami Waszych wymarzonych kierunków! Znajdziecie tam także stanowisko Wydziału Zarządzania - serdecznie zapraszamy i do zobaczenia w kwietniu!
© Copyright: Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego
ul. Szturmowa 1/3, 02-678 Warszawa
tel: +48 22 55 34 002, fax: +48 22 55 34 001; mail: wz@wz.uw.edu.pl
NIP: 525-001-12-66
Administratorem strony jest Sekcja Informacji i Promocji WZ UW