Zachęcamy do udziału w bezpłatnym programie wsparcia innowacyjnej przedsiębiorczości w branży rolno-spożywczej, EIT Food Seedbed 2022.
Program realizuje EIT Food, konsorcjum składające się z przedsiębiorstw, ośrodków badawczych oraz uniwersytetów, zorganizowany w ramach Europejskiego Instytutu Innowacji i Technologii (EIT), organu Komisji Europejskiej. EIT Food jest największą europejską inicjatywą w obszarze rolno-spożywczym, realizującą programy wsparcia innowacji dla sektora żywnościowego w Europie. Działania EIT Food są finansowane ze środków Komisji Europejskiej w ramach programu Horyzont Europa.
Program EIT Food Seedbed wspiera osoby, które mają pomysły na założenie firm typu start-up/spin-off w obszarach związanych z sektorem rolno-spożywczym albo już prowadzą takie firmy. Beneficjenci uzyskają wsparcie merytoryczne (szkolenia i mentoring) oraz finansowe (w wysokości do 6.000€, umożliwiające realizację ponad 100 rozmów z potencjalnymi klientami w celu weryfikacji pomysłu oraz możliwość uzyskania dalszego finansowania EIT Food i wsparcia).
Unikatowym elementem programu jest wsparcie procesów weryfikacji pomysłu biznesowego i przydatności rozwiązań technicznych poprzez ustrukturyzowany dialog z potencjalnymi klientami (customer discovery process), realizowane w oparciu o metodykę opracowaną przez EIT Food przy współpracy z wyspecjalizowanymi trenerami, mentorami i ułatwione dzięki oferowanemu startupom wsparciu finansowemu.
Program jest prowadzony w języku angielskim w pięciu europejskich ośrodkach znajdujących się: w Polsce, Irlandii Północnej, Niemczech, Hiszpanii i Danii.
Za realizację programu w Europie Środkowo-Wschodniej odpowiada Uniwersytet Warszawski, Wydział Zarządzania.
Termin zgłoszeń upływa 28 lutego 2022 r.
Aplikujący do programu powinni przedstawić innowacyjny pomysł, który ma potencjał wprowadzenia korzystnych zmian w sposobach wytwarzania, dostarczania, spożywania żywności i/lub przetwarzania powstałych w tych procesach odpadów. Oprócz typowych rozwiązań rolno-spożywczych, start-upy mogą działać w obszarach wspierających wytwarzanie żywności, w tym: maszyny i urządzenia dla rolnictwa i przetwórstwa, logistyka, opakowania, rozwiązania informatyczne, redukcja odpadów z łańcucha żywności, usługi biznesowe czy innowacje społeczne. Program dotyczy pomysłodawców i start-upów na wczesnych etapach rozwoju. Szczególnie zachęcamy do aplikowania osoby, których pomysł technologiczny jest związany z prowadzonymi badaniami, a jego dalszy rozwój wymaga zdobycia specjalistycznej wiedzy biznesowej oraz kontaktów z potencjalnymi klientami w Polsce i innych krajach europejskich.
W przypadku pytań - zachęcamy do kontaktu z dr Olga Pelekh, e-mail: opelekh@wz.uw.edu.pl oraz do zapoznania się z załączonymi prezentacjami dotyczącymi działalności oraz programów EIT Food.
EIT Food - Seedbed Incubator 2022
Dnia 14.06.2023 r. o godz. 16:30 odbędzie się publiczna obrona rozprawy doktorskiej na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, przy ul. Szturmowej 1/3 w Warszawie, w sali B205 - mgr Magdaleny Simkowskiej-Gawron. Tytuł rozprawy: Impact of career advancement on work-life balance – gender differences.
Link do uczestnictwa w publicznej obronie rozprawy doktorskiej zostanie udostępniony po wcześniejszej rejestracji. Zgłoszenie należy przesłać na adres: sd@wz.uw.edu.pl. Rejestracja uczestników będzie otwarta od godz. 9:00 w dniu 02.06.2023 do godz. 15:00 w dniu 13.06.2023 r.
Dnia 14.06.2023 o godz. 14:30 odbędzie się publiczna obrona rozprawy doktorskiej na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, przy ul. Szturmowej 1/3 w Warszawie, w sali B205, mgr. Dominica Schulze. Tytuł rozprawy: Individual differences in preferences for shared leadership.
Link do uczestnictwa w publicznej obronie rozprawy doktorskiej zostanie udostępniony po wcześniejszej rejestracji. Zgłoszenie należy przesłać na adres: sd@wz.uw.edu.pl. Rejestracja uczestników będzie otwarta od godz. 9:00 w dniu 02.06.2023 do godz. 15:00 w dniu 13.06.2023 r.
Organizowany przez Uniwersytet Warszawski konkurs "Przedsiębiorca Roku UW" skierowany jest do absolwentów i studentów Uniwersytetu Warszawskiego, którzy realizują swoje kariery naukowe z sukcesem, ale także kształtują rynek pracy i realizują swoje twórcze pomysły. W tym roku odbyła się VI Edycja Konkursu, w której laureatami zostali absolwenci Wydziału Zarządzania:
Gratulujemy i trzymamy kciuki za dalsze sukcesy!
Wakacje to dla wielu młodych ludzi czas poszukiwania dodatkowej pracy, a także staży czy praktyk związanych z kierunkiem studiów. Kluczowe w procesie szukania są dobrze napisane dokumenty aplikacyjne i zaprezentowanie się na rozmowie kwalifikacyjnej.
Wasze wątpliwości w tych kwestiach rozwieje webinar "Dokumenty aplikacyjne - twoja przepustka do wymarzonej pracy", na który już teraz serdecznie zapraszamy!
Marta Prokopek-Pyśk - doradca kariery Biura Karier i Absolwentów WZ UW, specjalista i praktyk HR, w ciągu półtorej godziny opowie o najistotniejszych kwestiach związanych z pisaniem CV i listu motywacyjnego, pokaże od kuchni, jak wygląda rozmowa rekrutacyjna i czego można się na niej spodziewać, a także odpowie na nurtujące uczestników pytania z obszaru rekrutacji.
Spotkanie odbędzie się na platformie ZOOM
Identyfikator spotkania: 998 8006 9910
Kod dostępu: 389435
Dołącz przez Skype for Business
https://wzuw.zoom.us/skype/99880069910
Zapraszamy!
Dziekan WZ UW ogłasza konkurs na zatrudnienie adiunkta w Pracowni Procesów i Struktur Zarządzania (Katedra Przedsiębiorczości i Systemów Zarządzania) - WZ/SD-70/2023.
Zgłoszenia należy wysyłać na adres wz@wz.uw.edu.pl lub na adres Wydziału Zarządzania, ul. Szturmowa 1/3, 02-678 w Warszawie (pokój 207B) w terminie do 15 lipca 2023 roku. Konkurs zostanie roztrzygnięty najpóźniej do 30 września 2023.
W tym roku finał odbył się na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, z czego jesteśmy dumni. Gratulujemy wszystkim Zwycięzcom i trzymamy kciuki za rozwój dalszej kariery i przedsiębiorczości!
A oto zwycięzcy:
Wydział Zarządzania UW jest partnerem naukowym wydarzenia XI Cashless Congress Digital Era. Na miejscu obecna jest liczna reprezentacja Studenckiego Koła Naukowego Nowoczesnej Bankowości „Fintech” z dr. hab. Jakubem Górką, która promuje monografię „Fintech Miscellanea” oraz nasz Wydział.
Zapraszamy wykładowców, doktorantów oraz zainteresowanych pracowników Uniwersytetu Warszawskiego do udziału w III Forum Dobrych Praktyk, organizowanym wspólnie przez Centrum Kompetencji Cyfrowych i Biuro Innowacji Dydaktycznych w ramach projektu Doskonałość Dydaktyczna Uczelni. Spotkanie odbędzie się online 27 czerwca 2023 r. i będzie miało charakter międzynarodowy.
Na propozycje wystąpień organizatorzy czekają do 12 czerwca.
Wszystkie informacje na temat Forum Dobrych Praktyk znajdą Państwo na stronie.
Zapraszamy do kontaktu: fdp-ckc@uw.edu.pl
Lubisz marketing? Chcesz eksplorować najnowsze trendy reklamowe? A może po prostu ciekawi cię to, jak najlepiej rozpromować swój produkt? Razem z Samorządem Studentów Wydziału Zarządzania UW zapraszamy na „Marketing Day” organizowany przez Samorząd Studentów Wydziału Uniwersytetu Warszawskiego.. Tegorocznym tematem wydarzenia są „Trendy, które rewolucjonizują świat marketingu”. Spotkajmy się 1 czerwca od 15:00 do 20:00 na Wydziale Zarządzania! Będziecie mogli uczestniczyć w prelekcjach i szkoleniach przeprowadzonych przez prelegentów oraz korzystać z ich rad oraz wieloletniego doświadczenia.
Więcej szczegółów o wydarzeniu tutaj.
Narodowe Centrum Nauki przedstawiło wyniki kolejnych edycji konkursów OPUS i SONATA. Wśród laureatów jest 41 naukowców z Uniwersytetu Warszawskiego, w tym dr Julita Majczyk z Wydziału Zarządzania, która otrzymała grant w konkursie SONATA 18. SONATA skierowana jest do badaczek i badaczy ze stopniem doktora, uzyskanym od 2 do 7 lat przed rokiem wystąpienia z wnioskiem i ma na celu wsparcie osób rozpoczynających karierę naukową w prowadzeniu innowacyjnych badań.
Dr Julita Majczyk jest kierownikiem projektu "Przywództwo promujące zdrowie: Uwarunkowania, praktyka, skutki", za który przyznano grant w wysokości 355 112 zł.
Gratulujemy i życzymy kolejnych sukcesów!
Polecamy państwa uwadze monografię dr. Michala Matuszaka z naszego wydziału pt. „Umowa o pracę sportową", która właśnie sie ukazała. Autor ma na celu przedstawienie odpowiedzi na dwa fundamentalne pytania. Po pierwsze, czy w realiach XXI w. sportowiec może skutecznie świadczyć swoją pracę na podstawie umowy o pracę w jej obecnym brzmieniu oraz po drugie, czy zasadne, a być może nawet konieczne, jest wprowadzenie nowego rodzaju umowy, tzw. umowy o pracę sportową, która dedykowana byłaby profesjonalnym sportowcom.
Zachęcamy do lektury!
25.05-26.05 (czwartek-piątek) na Wydziale Zarządzania UW odbędzie się finał Ogólnopolskiego Konkursu "Miniprzedsiębiorstwo Roku 2023", który jest wynikiem programu edukacyjnego adresowanego do uczennic i uczniów liceów, techników. Celem programu jest przygotowanie młodych ludzi do funkcjonowania na rynku pracy, w tym prowadzenia w przyszłości własnej działalności gospodarczej.
26.05 (piątek) w godzinach 13:00-15:00, w budynku A, II p. zapraszamy do odwiedzenia stoisk "Młodych Przedsiębiorców".
© Copyright: Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego
ul. Szturmowa 1/3, 02-678 Warszawa
tel: +48 22 55 34 002, fax: +48 22 55 34 001; mail: wz@wz.uw.edu.pl
NIP: 525-001-12-66
Administratorem strony jest Sekcja Informacji i Promocji WZ UW