PL EN RU

dr hab.

Agnieszka Postuła

Dyżur
B508 Sem. zimowy 2019/20 - poniedziałek 11.00 - 12.00
Telefon
22/ 55 34 128

Obrony

2020-07-05

Szanowni Państwo,

przed Wami ostatnia prosta. Wiem, że u części z Państwa jest lekkie zdenerwowanie, a niepewność podsyca fakt, że po raz pierwszy w historii Wydziału (i nie tylko) obrony organizowane są w szczególny sposób. Zdecydowanie nie należy się tym stresować! Pamietajcie proszę, że po drugiej stronie też są ludzie. Członkowie komisji też po raz pierwszy będą uzywali nowych narzędzi w tym wyjatkowym procesie kończącym studia. Komisję macie Państwo przyjazną. Wszyscy będziemy się starali, żeby poszło gładko. Do Państwa należy tylko merytoryczne przygotowanie do obrony. Przypominam, że:

1 pytanie jest od promotora - z seminarium (pytania z listy, głównie metody badawcze) - to już przerabialismy wielokrotnie w teorii i praktyce;
1 pytanie od recenzenta, ktore odnosi się do pracy - a tu jesteście Państwo specjalistami ze swojego terenu badawczego i obszatru tematycznego.

Najwazniejsze jest, żebyście spróbowali się Państwo odstresować. Wiem, ze brzmi banalnie, ale jest to czynnik, który bardzo wływa na przebieg obrony.

Powodzenia!

Najnowsze terminy

2020-06-19

Drodzy Seminarzyści,

dobra informacja dla Państwa w sprawie terminów składania prac: do 26 czerwca przyjmowane są prace magisterskie i licencjackie do obron w lipcu. Trzymam kciuki za Państwa!

Nowości dla seminarzystów

2020-06-16

Szanowni Państwo,

wiem, ze odczuwacie zamieszanie w związku z ostatnimi nowymi wytycznymi, ale nie mamy na nie wpływu. Musimy się dostosować. Nie nadążam odpowiedać na Wasze maile, więc piszę tu. Procedura składania prac wygląda następująco:

1. muszę podsumować Państwa prace w nowym pliku, który do tej pory nei powstawał. Jestem zobowiązana wpisać tam dane, ktocyh jeszcze w pełni nie mam (np. potwierdzenie recenzenta oraz proponowaną datę obrony, która jest dłuższa niż 14 dni od wgrania pracy). Spróbuję dziś przesłać ten dokument do dziekanatu.

2. Dziekanat otwiera dla Państwa APD.

3. Państwo wgrywacie pracę

4. Prace muszą przejść przez jednility system antyplagiatowy (podłączony do APD), więc te raporty, który do tej pory generowałam są nieaktualne.

Musimy wszyscy uzbroić się w cierpliwość. Damy radę!

Składanie prac lic i mag

2020-06-10

Szanowni Państwo,

jeśli macie już gotowe prace, zatwierdzone przeze mnie do "druku", czli w obesnych warunkach do wysłania do dziekanatu, proszę je przekonwertować na pliki pdf i sprawdzić czy wszystko się zgadza. Te pliki będę ostateczni ekolekcjonować i przesyłać dalej, aby uruchomić procedurę obrony.

Wyniki z gier negocjacyjnych

2020-06-08

W Materiałach są dostepne wyniki z gier negocjacyjnych: punktacja oraz proponowana ocena. W dalszych krokach możliwe są następujące działania:

1. Jeśli coś się nie zgadza (np. nie ma punktów, a gra była rozegrana), proszę się kontaktować z prowadzącymi w ceu wyjaśnienia sprawy.

2. Jeśli wszystko się zgadza, ale nie satysfakcjonuje Państwa ocena, proszę zapoznać się z zasadami pisania pracy dodatkowej (w Materiałach) i w odpowiednim terminie przesłać do nas esej.

3. Jeśli nie macie Państwo zastrzeżeń do proponowanej oceny, po 19.06.20 wpiszemy te oceny do systemu USOS.

Seminarzyści - raporty z antyplagiatu

2020-06-05

Szanowni Państwo,

otrzymałam juz pierwsze raporty Państwa prac. Pozwólcie, że nie będę ich na razie przesyłać. Czekam na decyzję, co mam z nimi zrobić. Prawdopodobnie po prostu pojawią się w APD w swoim czasie. Proszę się nie denerwować, bo wszystkie raporty są ok. Ciężko jest plagiatować etnografie :)

W razie problemów ze wskaźnikami przy danej pracy, oczywiście będę się kontaktować indywidualnie.

PSM Zarządzanie projektem

2020-06-03

Szanowni Państwo,

przed nami ostatnie zajęcia - prezentacje projektów doradczych/zaliczeniowych. Spotykamy się na zoom 6.06 o godz. 9.00 (link do zajęć prześlę przed spotkaniem). Możecie Państwo występować w kolejności przygotowanej na obrony (załączam poniżej) lub w każdej inne dowolnej. Możecie się ze sobą skomunikować w tej sprawie przed zajęciami.

Te prezentacje to będzie próba generalna przed obroną, więc potraktujcie to Państwo jak trening i przygotowanie do najwazniejszego wydarzenia. Na obronach będzie większa komisja, ale sposób prezentacji moze być taki sam (chyba że Państwo sami zechcecie wprowadzić jakieś zmiany).

Na razie nadal czekamy na dokładną procedurę składania prac do dziekanatu. Ma być ograniczony kontakt osobisty. Jeśli tylko otrzymamy jakieś informacje, przekażemy je Państwu.

 

10.00-10.40 komunikacja
10.40-11.20 płatki 
11.20-12.00 koncert
12.00-12.40 browar
12.40-13.20 tramwaje
13.20-14.00 kajaki

 

Negocjacje dz/w/MSEM

2020-06-03

Poniżej podsumowanie kilku informacji z ostatniego spotkania:

1. Ostatnie gry negocjacyjne są sprawdzane. Mamy nadzieję przekazać Państwu wyniki 8.06. W zakładce "materiały" otrzymacie Państwo punktację i proponowane oceny.

2. Już teraz bądź po obejrzeniu ocen w poniedziałek będziecie mogli Państwo podjąć decyzję o pisaniu pracy dodatkowej na poprawę oceny o pół lub cały stopień (syllabus pkt 8 oraz info w materiałach nt. pisania pracy dodatkowej). Termin na prace dodatkowe będzie do 19.06.

3. Jeśli ktoś z Państwa będzie potrzebował konsultować otrzymane wyniki z gier, ustalimy dodatkowy termin na spotkanie zoomowe (np. w poniedziałek 15.06 o godz. 11.30 jak do tej pory).

4. Po 19.06 wpiszemy Państwa oceny do USOS.

 

Seminarium

2020-06-03

Szanowni Państwo,

najbliższe spotkanie na seminarium zoomowym 9 czerwca 2020 we wtorek o godz. 18.00 (dla wszystkich). Poniżej informacje z naszej strony wydziałowej o terminach obron. Na szczegółowe procedury nadal czekamy. Ja szykuję Państwa tak, jak zawsze, tzn.:

- pierwsze prace są już gotowe do wydruku/przesłania

- pierwsze raporty z antyplagiatu gotowe.

W zamyśle naszych decydentów procedura przygotowania do obron ma być maksymalnie pozbawiona kontaktu. Wszytko ma się odbyc przez APD. Jak tylko poznamy nowe procedury będziemy działać dalej.

 

Studenci planujący obronę prac dyplomowych w bieżącym roku akademickim

Szczegółowe procedury składania prac dyplomowych oraz przebiegu obron zostaną uregulowane zarządzeniem Rektora Uniwersytetu Warszawskiego w pierwszej dekadzie czerwca 2020 r. Dokument będzie zawierał m. in. instrukcje określające czynności, które będzie musiał wykonać student, aby uruchomić procesy przygotowania i przeprowadzenia egzaminu dyplomowego.

W związku z zaistniałą sytuacją w kraju dot. pandemii COVID-19 egzaminy dyplomowe będą przeprowadzane w formie wideokonferencyjnej.

Planuje się także przeniesieniem do APD wszystkich możliwych czynności formalnych związanych z przygotowaniem obron, w tym zastąpienie składania pracy w formie wydruku - wersją elektroniczną (wgrywaną do systemu APD przez studenta).

Stosowne informacje zostaną zamieszczone na stronie Wydziału w pierwszej dekadzie czerwca, a do tego czasu składanie prac dyplomowych zostaje wstrzymane.

Obrony prac dyplomowych w bieżącym roku akademickim planujemy w następujących terminach:

I tura obron w I dekadzie lipca – dla studentów, którzy złożą prace dyplomowe do 20 czerwca,

II tura obron w I dekadzie września – dla studentów, którzy złożą prace dyplomowe do 20 sierpnia,

III tura obron w III dekadzie września – dla studentów, którzy złożą prace dyplomowe do 10 września.

Osoby, które biorą pod uwagę przystąpienie do egzaminu dyplomowego w pierwszym terminie  prosimy o bieżące śledzenie ogłoszeń na stronie Wydziału.

Uwaga! Studenci, którzy złożą prace dyplomowe do końca września 2020  r.  uzyskają zaliczenie seminarium dyplomowego za  semestr letni  niezależnie od stanu zaliczeń innych przedmiotów,  nie będą też zobowiązani do powtarzania ostatniego semestru seminarium i ponoszenia związanych z tym opłat.

Wszyscy seminarzyści

2020-05-13

Zapraszam na kolejne wspólne seminarium: 26 maja 2020 o godz. 18.00. Link do Zooma prześlę tuż przed zajęciami.

Wrzuciłam do materiałów to bardzo krótkie omówienie celów i problemu badawczego.

Seminarzyści

2020-04-29

Szanowni Państwo,

serdecznie zapraszam na nasze kolejne spotkanie/konsultacje prac licencjackich i magisterskich: 12 maja 2020 g. 18.00. Link zoomowy prześlę przed spotkaniem.

Wszyscy seminarzyści

2020-04-16

Szanowni Państwo,

z Waszą pomocą został ustalony dogodny termin naszych spotkań/konsultacji zdalnych. Najbliższe odbędą się w dwa kolejne wtorki:

21.04 oraz 28.04 w godz. 18.00-20.00 (w zależności od liczby uczestników spotkania mogą ulec skróceniu). Do wszystkich seminarzystów wyślę linka do Zoom tuż przed spotkaniem. 

Ponieważ większość z Pańswa ma zaawansowane prace, spotkanie traktuję bardziej jako Q&A session, a nie jak wykład. Proszę więc przygotować sobie pytania, wątpliwości, tematy, które chcecie poruszyć. Będziemy je na tym spotkaniu omawiać i wyjaśniać.

Do zobaczenia!

Negocjacje 1 gra

2020-03-16

Szanowni Państwo,

rozumiemy nadzwyczajne okoliczności prowadzenia zajęć, ale z góry uprzedzamy, że tylko W DRODZE WYJĄTKU wysyłamy scenariusze gier tak późno i do tego indywidualnie!

Proszę jeszcze raz uważnie zapoznać się z programem zajęć, gdzie podane są wszystkie szczegóły dotyczące rozgrywek. Proszę również o uważne czytanie maili, które do Państwa wysyłamy. Są tam podane wszystkie niezbędne informacje, które są dla nas istotne (takie drobiazgi, jak dodawanie średników przy wpisywaniu adresów mailowych na listę w excelu też bardzo ułatwia sprawę, gdyż bez nich ktoś z Państwa nie dostanie maila).

Zaznaczamy również, że przy drugiej i kolejnych grach nie będziemy kontynuowali wysyłki indywidualnej. Kto w ciągu 24h nie zdąży się wpisać na listę excelową, nie otrzyma informacji i nie rozegra gry. Proszę więc terminy podane w programie (z góry na cały semestr) wpisać sobie w kalendarz jako istotne deadline'y do zaliczenia przedmiotu Negocjacje.

Powodzenia!

Odwołanie zajęć - Negocjacje/MJBO/Seminaria/PSM

2020-03-11

Szanowni Państwo,

Zgodnie z wczorajszym zarządzeniem Rektora do 14.04.2020 wstrzymane są zajęcia dydaktyczne.

 Zarządzenie Rektora UW z 10 marca 2020 r. w sprawie zapobiegania rozprzestrzenianiu się wirusa COVID-19 wśród społeczności UW

Zarządzenie dotyczy m.in.:

  • odwołania do 14 kwietnia 2020 r. wykładów i zajęć dla studentów, doktorantów, słuchaczy, z wyjątkiem zajęć prowadzonych zdalnie;
  • odwołania do 30 kwietnia 2020 r. wydarzeń o charakterze otwartym (konferencji, sympozjów, wykładów otwartych, imprez artystycznych i innych);
  • zawieszenia do 30 kwietnia 2020 r. służbowych wyjazdów zagranicznych oraz udziału w konferencjach krajowych pracowników, doktorantów i studentów.

Zarządzenie wchodzi w życie 11 marca 2020 r.

Ze względu na dynamiczny rozwój sytuacji rekomendujemy śledzenie:

Jak to wpływa na zajęcia prowadzone przeze mnie:

  1. Negocjacje – kontynuujemy prace zdalnie. Proszę przeprowadzić pierwszą grę negocjacyjną zgodnie z dotychczasowymi instrukcjami i terminami. Zalecamy negocjowanie za pomocą Skype’a lub innych technologii. Omówienia wspólnego w sali nie będzie. Dalsze terminy i wytyczne będziemy podawać na bieżąco.
  2. MJBO – proszę przygotować prezentacje zgodnie z tematami, na które się Państwo zapisali. Jeśli nie będzie możliwości przedstawienia ich na wspólnych spotkaniach, będą one stanowiły podstawę zaliczenia tak jak to było określone w programie.
  3. Seminaria – odwołujemy wyznaczone spotkania i przechodzimy wyłącznie na kontakt mailowy.
  4. PSM ZP – zajęcia są odwołane. W miarę możliwości kontynuujcie Państwo projekty. W trakcie rozwoju zdarzeń będziemy także informowali Państwa o nowych terminach zajęć, które odbędą się w czerwcu i ewentualnie we wrześniu.

Dyżury w semestrze letnim

2020-02-06

Moje dyżury w semestrze letnim będą się odbywały w środy w godz. 10.00-11.00 (B508).

Zapraszam!

Wyniki z gier negocjacyjnych

2020-01-29

Szanowni Państwo,

w materiałach znajdują się punkty z gier negocjacyjnych oraz proponowana ocena. Jeśli pretendujecie Państwo do wyższej oceny w materiałach znajduje się też instrukcja pisania pracy dodatkowej. Czasu jest juz niewiele, więc czekamy na zgłoszenia tematów esejów.

Mój ostatni dyżur w sesji będzie jak zawsze w poniedziałek 3.02 o godz. 11.00. Zapraszam.

Seminarium w semstrze letnim

2020-01-22

Zapraszam wszystkich seminarzystów na spotkanie po feriach 19.02.2020 o godz. 18.00 w C103. Proszę przygotować raport z przebiegu prac (ustnie) i ewentuane pytania dotyczące dalszej pracy. Omówimy sposoby zapisu części empirycznej oraz przygotowania do pisania części teoretycznej.

Przypominam o zaliczeniu seminarium: termin do 9.02.

Kultura i zarządzanie międzykulturowe

2020-01-07

Szanowni Państwo,

prof. Magala odwołał właśnie swój wykład 13.01.

Mam pytanie do osób, które przygotowują prezentacje: czy życzycie sobie, aby przyspieszyć wystąpienia z 20.01 na 13.01 i z 27.01 na 20.01? Proszę o informację od starosty grupy (lub kogoś pełniącego tę oldschoolową funkcję) na maila przed poniedziałkiem 13.01.

Seminaria

2020-01-07

Szanowni Państwo,

kolejne spotkanie MSMdz, MSMz i DSMdz odbedzie się 20 stycznia 2020 w godz. 18.00-20.00 w sali C103. Serdecznie zapraszam na konsultacje prowadzonych prac badawczych. 

Życzę wesołych Świąt i szcześliwego Nowego Roku!

 

 

 

Seminaria

2019-11-21

Szanowni Państwo,

podaję ustalone wspólnie daty ostatnich spotkań w tym roku:

4.XII.2019 w godz. 18.00 -20.00 dla MSM zaoczne
5.XII.2019 w godz. 8.15-10.00 dla MSM dzienne i DSM dzienne
16.XII.2019 w godz. 18.00-20.00 MSM dzi i z, DSMdz.
Wszystkie spotkania odbywają się w sali C103.
Przypominam, że nie ma problemu, jeśli przychodzicie Państwo z innymi grupami. Są to ogólne daty konsultacji Państwa prac.

 

Seminarium dzienne i zaoczne. Kolejne daty

2019-11-07

Szanowni Państwo,

mamy już ustalone kolejne daty naszych spotkań:

zaoczne 20.11 g.18.00 sala C410

dzienne 21.11 g. 8.15 sala C405.

Nie ma sztywnego podziału między grupami, możecie Państwo uczestniczyć w spotkaniach z dowolną grupą.

Powoli wyłaniają nam się tematy badawcze. Dla tych, którzy juz podjęli decyzję kolejnym zadaniem jest przygotowanie pytań do wywiadów (nie pytań badawczych) oraz doczytanie metodologi! Będziemy to dyskutowac na spotkaniach 20 i 21.11.

Zaproszenie na Śniadanie Networkingowe

2017-04-11

Serdecznie zapraszamy na kolejne Śniadanie Networkingowe, które odbędzie się we wtorek 25 kwietnia 2017r. w godz. 07.30-9.30 w sali BP01 Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego przy ul. Szturmowej 1/3 w Warszawie.

Gościem najbliższego Śniadania Networkingowego będzie Pan Michał Kapczuk, jeden z założycieli i jednocześnie CEO firmy Higher sp. z o.o., firmy łączącej polskie uczelnie z rynkiem pracy. Higher umożliwia znalezienie dopasowanej oferty pracy dla studentów i absolwentów. Motto firmy: "Życie jest za krótkie na niewłaściwą pracę. Dopasuj Swoje DNA do DNA firmy".

W programie networking oraz kawa o poranku. Na spotkanie obowiązuje wcześniejsza rejestracja. Osoby zainteresowane uczestnictwem w wydarzeniu, prosimy o przesłanie zgłoszenia na adres mailowy: networking@wz.uw.edu.pl

Serdecznie zapraszamy!

Agnieszka Postuła

Centrum Przedsiębiorczości WZUW

http://www.wz.uw.edu.pl/portale/centrum-przedsiebiorczosci

https://www.facebook.com/networkingwzuw

Zaproszenie na spotkanie networkingowe

2017-03-15

Szanowni Państwo,
Serdecznie zapraszamy kolejne Śniadanie  Networkingowe, które odbędzie się we wtorek 21 marca 2017r. w godz.  07.30-9.30 w sali BP01 Wydziału Zarządzania Uniwersytetu  Warszawskiego przy ul. Szturmowej 1/3 w Warszawie.

Gościem  najbliższego  Śniadania Networkingowego będzie Pan Paweł Hordejuk „Hares” menedżer zespołów HAPPYSAD, INDIOS BRAVOS, LOREIN, menedżer i promotor młodych zespołów: Muzyka Końca Lata, Stan Miłości i Zaufania, Naiv, Mjut, Maki i Chłopaki. Założyciel i właściciel Agencji Koncertowo Wydawniczej MOKRE BUTY. Wykładowca na Akademii Menedżerów Muzycznych w temacie: „Produkcja tras koncertowych.”

W programie networking oraz kawa o poranku. Na spotkanie obowiązuje wcześniejsza rejestracja. Osoby zainteresowane uczestnictwem w    wydarzeniu, prosimy o przesłanie zgłoszenia na adres mailowy: networking@wz.uw.edu.pl

Serdecznie zapraszamy!
Centrum Przedsiębiorczości WZUW
http://www.wz.uw.edu.pl/portale/centrum-przedsiebiorczosci
https://www.facebook.com/networkingwzuw

Kultura i Zarządzanie Międzykulturowe

2017-02-27

Studenci studiów stacjonarnych i zaocznych,

informuję, że ostateczny termin przesyłania zaległych esejów zaliczeniowych upływa 20 marca.

Studenci przedmiotu "Kultura i ZM" dzienni i zaoczni

2017-02-19

Szanowni Państwo, Studenci studiów zaoczynych i dziennych,

bardzo proszę o sprawdzenie ocen w usosie z przedmiotu Kultura i zarządzanie międzykulturowe. Jeśli prezentaowaliście Państwo/wysłaliście eseje, a w systemie brak jest oceny, poproszę o niezwłoczne przesłanie pracy/wyjaśnienie sprawy.

EQUIS
Uniwersytet Warszawski
PRME
Ceeman
HR Excellence in Research
Eduniversal ranking
Eduniversal
Ministerstwo Nauki
Polska Komisja Akredytacyjna

© Copyright: Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego

ul. Szturmowa 1/3, 02-678 Warszawa
tel: +48 22 55 34 002, fax: +48 22 55 34 001; mail: wz@wz.uw.edu.pl

NIP: 525-001-12-66

 

Administratorem strony jest Sekcja Informacji i Promocji WZ UW

 

 

projekt: VisualTeam Logowanie dla pracowników