• Polski
  • English

Description 

Course: Financial Management and Accounting
Bachelor’s, part-time evening

General Academic Profile
Field:
Social Sciences
Disciplines: Management and Quality Sciences, Economics and Finance, Legal Sciences
Leading Discipline: Management and Quality Sciences

Specializations: 

Accounting in Economic Organizations

Management in Financial Institutions

Corporate Finance Management

https://bok.uw.edu.pl/oplaty-za-uslugi-edukacyjne/

Employment Opportunities:  

Graduates of this program will be able to work in:

  • Financial sector enterprises (banks, insurance companies, brokerage houses, investment fund companies)
  • Private non-financial sector (e.g., enterprises of various sizes, both manufacturing and service-oriented)
  • Public sector institutions (e.g., in government administration and public sector institutions).

Potential job positions include accountant, banking analyst, insurance analyst, market analyst, financial analyst, etc. Graduates with a bachelor’s degree perform less advanced tasks at these positions, requiring basic knowledge and skills (e.g., as assistant chief accountant, junior clerk, junior specialist, etc.). To ensure professional advancement, they will need to develop their qualifications by taking courses, postgraduate studies, or second-degree studies.

Tuition Fee 

Useful links regarding tuition fees can be found here.

Program 

Program of Studies for Students Starting in the Academic Year 2023/2024

Program of Studies for Students Starting in the Academic Year 2022/2023

Program of Studies for Students Starting in the Academic Year 2022/2023

Program of Studies for Students Starting in the Academic Year 2021/2022

Program of Studies for Students Starting in the Academic Year 2019/2020

Announcements

Registration - compensation groups 2023/24

Rejestracja jest przeznaczona dla osób, które powtarzają poniższe przedmioty. Osoby, które nie zarejestrują się  na zajęcia wyrównawcze nie będą mogły w nich uczestniczyć.

FINANSE PRZEDSIĘBIORSTWA zajęcia zdalne dla III roku, kierunku Zarządzanie

MIKROEKONOMIA W BIZNESIE  – zajęcia zdalne

PODSTAWY RACHUNKOWOŚCI– zajęcia zdalne dla II rok DSZFR oraz III rok DSM

PODSTAWY RACHUNKOWOŚCI-zajęcia zdalne  dla II rok DSZFR oraz III rok DSM

MATEMATYKA W BIZNESIE –  zajęcia zdalne

METODY STATYSTYCZNE i PROBABILISTYCZNE – zajęcia zdalne

STATYSTYKA W BIZNESIE – zajęcia zdalne

BANKOWOŚĆ – zajęcia zdalne

REGISTRATION FOR CONDITIONS / REPEATS / RETIREMENTS for the winter semester 23/24 - part-time and evening classes, 1st degree

Jeżeli powtarzasz przedmiot, sprawdź w jaki sposób się na niego zapisać.

– INFORMACJA –

 

For students starting their studies in 2023/2024

Ważne informacje dla studentów rozpoczynających studia

w r.a. 2023/2024 znajdują się TUTAJ.

_________________________________

CHOOSING THE INSTALLMENT FORM for r.a. 2023/24

Szanowni Państwo

w dniach 19-23.09.2023 r. studenci II-go i III-go roku studiów licencjackich zaocznych i wieczorowych oraz II-go roku studiów magisterskich zaocznych będą zobowiązani w systemie USOS w zakładce płatności FK samodzielnie wybrać plan ratalny na ra 2023/24. Po tym terminie studentowi, który nie wybierze formy ratalnej, system automatycznie przydzieli płatność w dwóch ratach.

Jeżeli logując się do systemu nie mają Państwo możliwości wybrania formy ratalnej lub wybór nie jest zgodny z opłatą, którą należy uregulować, proszę skontaktować się mailowo z dziekanatem.

Termin opłaty pierwszej raty upływa w dniu 9.10.2023 r.

SESJA EGZ. LETNIA-2022/23- POPRAWKOWA

SESJA EGZAMINACYJNA LETNIA-2022/23

Egzamin poprawkowy Rynek finansowy u Prof A. Sopocko odbędzie się 8 września, godz. 17.00 przy wykorzystaniu platformy eNauka, ale stacjonarnie na WZ:
studia dzienne i wieczorowe Aula B
studia zaoczne Aula C
______________________

PRZYPOMINA SIĘ STUDENTOM O KONIECZNOŚCI PODPIĘCIA PRZEDMIOTÓW POD ETAP STUDIÓW.

______________________________________

UZNANIE PRZEDMIOTÓW

Dziekanat przypomina, że osoby, które chcą uznać sobie  przedmiot zaliczony na  innym kierunku lub innej Uczelni jako równoważny wobec przedmiotu/ów z programu studiów Wydziału Zarządzania UW, zgodnie z Uchwałą nr 1/11/2020 Rady Dydaktycznej WZUW, mogą to zrobić maksymalnie do końca  trzeciego tygodnia, rozpoczętego semestru,  nowego roku akademickiego.  To samo dotyczy studentów którzy chcą przepisać sobie ocenę z  wcześniej zaliczonych ćwiczeń/konwersatoriów itp.

Szczegóły: Przedmioty_rownoważne-Uchwała_RD_WZ_UW

Zmiana formy studiów na r.a 23/24

Przypominamy, że studenci studiów niestacjonarnych zainteresowani przeniesieniem na studia stacjonarne ze względu na wysoką średnią (średnia liczona jest z ostatniego roku akademickiego), mogą składać podania w tej sprawie do dnia 6.09.2023 r. (środa).

Podanie powinno zostać przesłane przez system USOSweb.

Szczegóły:2020-05-13_uchwala_w_sprawie_zmiany_formy_odbywania_studiow2

Zakończenie r.a. 2022/23

Ważne informacje dla osób, które nie zaliczyły przedmiotu lub przedmiotów w r.a. 2022/23 wymaganych w programie studiów z I, II, III roku studiów.

Okres rozliczenia studiów upływa 17 września 2023- do tego czasu należy złożyć podanie aby, Władze Dziekańskie  miały czas na jego rozpatrzenie.

Rejestracja na OGUNY

Szanowni Państwo,

Poniżej znajduje się oferta na przedmioty typu OG proponowane przez Wydział. Oferta skierowana jest do studentów ostatniego roku, którym brakuje pkt ECTS do uzyskania absolutorium i obrony pracy dyplomowej. Rejestracja rozpoczyna się 11 czerwca br.

-OFERTA

REJESTRACJA NA LEKTORATY

Informujemy, że na początku czerwca zostanie uruchomiona rejestracja na lektoraty oferowane w semestrze zimowym roku akademickiego 2023/2024.

Rejestracja będzie otwarta w poniższych terminach:

 

       2-30.06.2023

       14.09 – 07.10.2023

       10-15.10.2023

       19-22.10.2023

 

Dodatkowo zostanie uruchomiona rejestracja na intensywne kursy językowe odbywające się w lipcu i wrześniu 2023 r.

Szczegóły dotyczące terminów rejestracji na kursy intensywne zamieszczone są na stronie jezyki.obce.uw.edu.pl

Wszelkie pytania dotyczące lektoratów i egzaminów certyfikacyjnych mogą Państwo kierować na adres: jezyki.koordynator@uw.edu.pl

- OBRONY 2023 rok -

Procedura składania prac dyplomowych i przeprowadzania  egzaminu dyplomowego WZ UW w roku akademickim 2022/2023 z prośbą o zapoznanie się i jej stosowanie.

Przewidziane terminy obron dla prac dyplomowych to: 28 czerwca – 14 lipca 2023r oraz 18-21 września 2023 r. W związku z tym prace dyplomowe powinny być zgłoszone przez promotora jako gotowe do obrony do 14 czerwca lub 8 września 2023 r. O konkretnej  dacie obrony danego studenta decyduje promotor  w porozumieniu z Kierownikiem studiów.
Procedura

………………………………………

– Wymagania merytoryczne dot.egzaminu dyplomowego oraz lista PYTAŃ  kierunkowych

————————————-

– WZÓR dwóch pierwszych stron-

-Upoważnienie do odbioru dyplomu i innych dok.

W pracy należy pamiętać o numeracji stron. Stronę tytułową także wlicza się do ilości stron i ma nr 1 jako numer ukryty.

---WZORY PODAŃ---tylko dla st.licencjackich

KORZYSTAJĄC Z PONIŻSZYCH WZORÓW, PAMIĘTAJ O USUNIĘCIU TEKSTU, KTÓRY NIE POWINIEN SIĘ ZNALEŹĆ W PODANIU np. WZÓR PODANIA  itp.

++++REGULAMIN STUDIOWANIA na UW++++

++++++++++++++++++++++++++++

 

– WNIOSEK- warunkowy wpis na kolejny etap/rok – Tekst przekopiuj do podania w USOS, wybierając podanie: warunkowy wpis…;

____________________________________________

-WNIOSEK- powtarzanie etapu studiów – Tekst przekopiuj do podania w USOS

____________________________________________

– WNIOSEK- wznowienie studiów na dokończenie pisania pracy dyplomowej – wniosek ten musi być podpisany przez wznawiającego i można go złożyć tylko w formie tradycyjnej na WZ lub za pośrednictwem Poczty Polskiej.

____________________________________________

– Oświadczenie o rezygnacji ze studiów – ośwadczenie musi posiadać oryginalny podpis  rezygnującego

III rok- wdw + kon.English r.a.22/23

Rejestracja na obowiązkowe zajęcia dla III roku studiów zaocznych na semestr letni:

wykład do wyboru od 10.02.2023 g. 21.00 – student wybiera jeden wykład z oferty

konwersatorium English od 20.02.2023 g. 21.00 – student wybiera jeden wykład z oferty

LEKTORAT - sem-letni 22/23-zapisy

REJESTRACJA NA LEKTORATY: ROK AKADEMICKI 2022/2023- semestr LETNI dla studentów studiów pierwszego stopnia stacjonarnych i wieczorowych

Lektoraty odbywają się w cyklach rocznych (z wyjątkiem e -lektoratów).

Studenci, którzy zapisali się na semestr zimowy, na semestr letni zostaną przepisani automatycznie, nawet pomimo braku żetonów, system wtedy naliczy opłatę !!!
Studenci, którzy z ważnych powodów zrezygnują z uczęszczania na zajęcia w semestrze letnim, będą mogli się wyrejestrować (z semestru letniego !) w terminie:
27.01-30.01.2023

Studenci, którzy chcą przerejestrować się lub dorejestrować do grup zajęciowych z wolnymi miejscami oraz zarejestrować do nowych grup e-lektoratów na semestr letni mogą to zrobić w terminach:
02.02-20.02.2023
24.02.-28.02.2023 II tura (korekty)

 

Rejestracji student dokonuje z poziomu rejestracji żetonowej UW.

Kursy repetytoryjne i egzaminy certyfikacyjne

UWAGA!!!!

w związku ze zbliżającą się sesją egzaminacyjną przypominamy o terminach rejestracji na kursy repetytoryjne oraz na egzaminy certyfikacyjne w sesji zimowej:

  • rejestracja na kurs repetytoryjny przed egzaminami w sesji zimowej: 15.12.2022 – 13.01.2023
  • rejestracja na egzaminy w sesji zimowej: 15.12.2022 – 16.01.2023

 

UWAGA! nie będzie możliwości zapisu na kursy ani na egzaminy po upływie wyżej podanych terminów.

egzaminy są utrzymane na poziomie B1 z języków częściej nauczanych w egzaminacyjnej sesji zimowej.

Zamów książki i odbierz na WZ UW

W związku z likwidacją Księgarni Wydziałowej umożliwiamy Studentom WZ UW osobisty odbiór zakupionych w sklepach internetowych współpracujących z nami księgarń książek, wydanych przez Sekcję Wydawniczą WZ UW. Obecnie taką formę realizacji zamówień wprowadziła już Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki.

Żeby skorzystać z oferty należy:

  • złożyć zamówienie przez stronę internetową: https://www.ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl/
  • jako sposób dostawy prosimy wybrać “odbiór osobisty”,
  • w uwagach do zamówienia należy dopisać “odbiór na Wydziale Zarządzania UW”.

 

Po zaksięgowaniu wpłaty otrzymają Państwo od księgarni paragon lub fakturę w formie elektronicznej. Po okazaniu dowodu zakupu możliwy będzie odbiór zamówienia w Sekcji Wydawniczej WZ UW (pokój C411).

 

Uprzejmie prosimy o telefon (22 55 34-164) lub e-mail (trosa@wz.uw.edu.pl) z informacją, że zamierzają Państwo odebrać zamówienie. Usprawni to proces wydawania książek.

 

Poza powyższym rozwiązaniem jest możliwość zakupu także wersji elektronicznej w księgarniach na terenie całego kraju.

Class Schedule 

➫1st Year of Studies, Winter Semester 2023/2024 (Schedules may be subject to change!) Update: 06/10/2023

➫ 2nd Year of Studies, Winter Semester 2023/2024 (Schedules may be subject to change!) Update: 02/10/2023

➫3rd Year of Studies, Winter Semester 2023/2024 (Schedules may be subject to change!) Update: 29/09/2023

Key Information: 

Mobile ID extension

Mandatory OHS training for 2022-23

Registration for OGUNy_sem. summer semester 2022-23

Recognition of equivalent subjects

Order books and pick them up at WZ UW

Change of study mode

Tuition fee exemption

WZ UW Student Handbook 2023

FOR 1ST YEAR STUDENTS

Information_ZFR_Z_1st year-2022-23

Group registration - how to do it?

Token registration - for whom and why?