Teoria połączona z praktyką to już na zajęciach z Marketingu i Rozwoju Nowych Produktów i Usług dobry standard. Ten tydzień rozpoczął się wyjątkowo intensywnie – na zajęciach z Marketingu Internetowego gościliśmy Tomasz Gniecki z Agencji Delante Agencja SEO / SEM, który rozkodował tajemnice Google Analytics – GA 4 i postawił przed studentami wyzwania, aby sami generowali raporty w GA 4. Nie było to łatwe, ale pierwsze raporty już powstały, a zainteresowanie pojawiło się.
Zaledwie półtorej godziny później grupa studentów z Planowania Nowych Produktów i Usług spotkała się z Natalia Szczucka, która przedstawiła prawdziwe iteracje produktowe dla swojego startupu i opowiedziała o drodze pełnej wyzwań, ale także satysfakcji, którą jej zespół osiąga jako twórca startupu @Play.air – rozwiązania Med-Tech dla logopedii.
Na popołudniowej sesji spotkań z biznesem dla studentów ze ścieżki międzynarodowej EIT Food Education EIT Master in Food System gościliśmy dyrektora Marketingu CEE firmy Givaudan, Tino Roller, który pokazał, czym cechuje się rozwój innowacji w takim globalnym przedsiębiorstwie, jakim jest Givaudan. Bardzo dziękujemy!
Dziękujemy wszystkim naszym gościom za czas i spotkanie na naszym Wydziale Zarządzania UW i zapraszamy ponownie!
Lubimy takie biznesowe poniedziałki na naszym Wydziale.