Grzegorz Karasiewicz jest dziekanem i kierownikiem Katedry Marketingu na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Jest absolwentem Wydziału Zarządzania UW (1988) i Harvard Business School – program PMD (1995). W 1994 roku obronił pracę doktorską pod tytułem „Strategie cenowe w gospodarce rynkowej”, a 2001 roku uzyskał stopień doktora habilitowanego. W 2014 roku otrzymał tytuł profesora nauk ekonomicznych.
Obecnie jego zainteresowania naukowe koncentrują się na następujących obszarach tematycznych: strategie internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw (z uwzględnieniem specyfiki małych i średnich przedsiębiorstw), strategie cenowe przedsiębiorstw, zmiany strukturalne w polskim handlu w okresie transformacji gospodarczej, budżetowanie działalności marketingowej (w tym również sprzedażowej) w przedsiębiorstwie oraz ocena efektów decyzji marketingowych (sprzedażowych).
Wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń i prac konsultingowych dla praktyki gospodarczej, m.in. dla takich przedsiębiorstw, jak: ABB, Armatura Głuchołazy, Bayer, Coca-Cola, Coca-Cola Dar Natury, Fresenius-Kabi, Haft Kalisz, Herbapol Lublin, Hortex, Nałęczowianka, Pekao S.A., PKN Orlen, Polisa, PKO BP, PZU S.A., Renault Polska, Ruch S.A., Solvey, Zakłady Mięsne Nowak.