Konta pocztowe w domenie @student.uw.edu.pl

Studentom Uniwersytetu Warszawskiego tworzone są konta w domenie @student.uw.edu.pl w momencie immatrykulacji. Trzeba pamiętać, że pracownicy Wydziału Zarządzania najczęściej wykorzystują system poczty wydziałowej w komunikacji ze studentami (konta w domenie @wz.uw.edu.pl). Na pocztę w domenie @student.uw.edu.pl często spływają informacje z różnych systemów centralnych UW.

Jeżeli student chce w pełni korzystać ze statusu studenta Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, zalecamy korzystanie (a przynajmniej okresowe sprawdzanie) zarówno konta pocztowego w domenie @wz.uw.edu.pl oraz @student.uw.edu.pl, niezależnie od tego, które z nich będzie traktował jako swoje główne konto pocztowe.

 
Pomoc i rozwiązywanie problemów w poczcie @student.uw.edu.pl

Przypominamy, że poczta uniwersytecka @student.uw.edu.pl jest usługą centralną UW, dlatego są administrowane wyłącznie przez odpowiedni dział IT w centrali Uniwersytetu Warszawskiego. Ośrodek Komputerowy Wydziału Zarządzania nie ma nic wspólnego z tymi usługi, a tym samym nie ma wpływu na ich działanie i nie może dokonywać w nim żadnych zmian.

Wszelkie informacje na temat tej poczty publikuje wyłącznie centralny dział IT na stronie:
https://it.uw.edu.pl/pl/uslugi/UslugiMojaPocztaGmailStudent/
Jak można przeczytać na powyższej stronie:

„Mam problem z kontem Google – gdzie mogę poprosić o pomoc?
W przypadku problemów skontaktuj się z helpdeskiem centralnym it.uw.edu.pl/pl/kontakt/

 
Konta pocztowe w domenie @uw.edu.pl

Pracownikom Uniwersytetu Warszawskiego tworzone konta w domenie @uw.edu.pl. Centrala UW wykorzystuje je domyślnie do automatycznej komunikacji jak np. newslettery ogólnouniwersyteckie, powiadomienia z systemu Fiori, powiadomienia z systemu DocSense, itp. Dlatego zalecane jest okresowe sprawdzanie tej skrzynki, nawet jeżeli na co dzień z niej nie korzystamy.