Być może to właśnie Twój pomysł zostanie opracowany, trafi do produkcji i już niebawem będzie dostępny w sprzedaży.

Wypełnij ankietę ➡https://bit.ly/Ankieta-CEL

🔥Na wasze zgłoszenia czekamy do 10 maja 🔥

Co zyskasz biorąc udział w projekcie?

▪️kreatywny czas pod okiem naukowców i przedsiębiorców,

▪️poczucie sprawczości i realny wpływ na ofertę produktów dostępnych w sprzedaży,

▪️szansę na poszerzenie horyzontów z obszaru żywności i zdrowszego odżywiania,

▪️doświadczenie w procesie opracowywania nowego produktu spożywczego,

▪️zestaw produktów i upominków od SM Mlekpol.

Kogo szukamy?

▪️urodzonych między 1982 a 1994 r.,

▪️mieszkających w województwie warmińsko-mazurskim,

▪️odczuwających skutki narażenia na stres,

▪️zmagających się z dodatkowymi kilogramami (nadwaga),

▪️niecierpiących na alergie pokarmowe związane z mlekiem i produktami mlecznymi,

▪️niezwiązanych zawodowo z branżą rolno-spożywczą i badaniami konsumenckimi,

▪️otwartych na nowe, kreatywne doświadczenia!

⭐️Więcej informacji znajdziesz na naszej stronie: https://bit.ly/3U8CdPz

_______

Projekt „RIS Consumer Engagement Labs” jest realizowany przez Instytut Rozrodu Zwierząt i Badań Żywności PAN w Olsztynie w partnerstwie z jedną z największych polskich spółdzielni mleczarskich Mlekpol w ramach Europejskiej Wspólnoty Wiedzy i Innowacji w obszarze żywności (EIT Food) i w oparciu o innowacyjną metodologię opracowaną przez Uniwersytet Warszawski.