Być może to właśnie Twój pomysł zostanie opracowany, trafi do produkcji i już niebawem będzie dostępny w sprzedaży.
Wypełnij ankietę https://bit.ly/Ankieta-CEL
Na wasze zgłoszenia czekamy do 10 maja
Co zyskasz biorąc udział w projekcie?
kreatywny czas pod okiem naukowców i przedsiębiorców,
poczucie sprawczości i realny wpływ na ofertę produktów dostępnych w sprzedaży,
szansę na poszerzenie horyzontów z obszaru żywności i zdrowszego odżywiania,
doświadczenie w procesie opracowywania nowego produktu spożywczego,
zestaw produktów i upominków od SM Mlekpol.
Kogo szukamy?
urodzonych między 1982 a 1994 r.,
mieszkających w województwie warmińsko-mazurskim,
odczuwających skutki narażenia na stres,
zmagających się z dodatkowymi kilogramami (nadwaga),
niecierpiących na alergie pokarmowe związane z mlekiem i produktami mlecznymi,
niezwiązanych zawodowo z branżą rolno-spożywczą i badaniami konsumenckimi,
otwartych na nowe, kreatywne doświadczenia!
Więcej informacji znajdziesz na naszej stronie: https://bit.ly/3U8CdPz
_______
Projekt „RIS Consumer Engagement Labs” jest realizowany przez Instytut Rozrodu Zwierząt i Badań Żywności PAN w Olsztynie w partnerstwie z jedną z największych polskich spółdzielni mleczarskich Mlekpol w ramach Europejskiej Wspólnoty Wiedzy i Innowacji w obszarze żywności (EIT Food) i w oparciu o innowacyjną metodologię opracowaną przez Uniwersytet Warszawski.