Antonio Carvelli <br>Członek Rady Rynku Pracy | Wiceprezes Zarządu Gi Group Poland S.A


Antonio Carvelli <br>Członek Rady Rynku Pracy | Wiceprezes Zarządu Gi Group Poland S.A
Antonio Carvelli
Rada Rynku Pracy | Gi Group Poland S.A

 

Antonio Carvelli, szef sekcji rynku pracy Federacji Przedsiębiorców Polskich i wiceprezes Zarządu Gi Group Poland S.A. został wybrany do Rady Rynku Pracy, organu opiniodawczo-doradczego Ministra Rodziny i Spraw Społecznych w sprawach polityki rynku pracy na lata 2023-2027. Antonio Carvelli ma 20-letnie doświadczenie w branży usług HR, od lat angażuje się w rozwój rynku pracy i ekosystemu biznesowego. Z Gi Group jest związany od 2010 r. Jako Country Manager Grupy w Polsce był odpowiedzialny za strategię i realizację celów biznesowych we wszystkich spółkach Grupy. W 2020 r. został Prezesem Zarządu Gi Group sp. z o.o. oraz Generale Industrielle Polska sp. z o.o. Do 2021 r. był Prezesem Zarządu Grafton sp. z o.o. oraz Wyser sp. z o.o. Przed dołączeniem do Gi Group pełnił funkcję Country Managera w Quanta Agencja Zatrudnienia, kierował spółkami wspierającymi działalność inwestorów zagranicznych w Polsce.

prof. UŁ dr hab. Tomasz Duraj <br>Wydział Prawa i Administracji Uniwersytetu Łódzkiego


prof. UŁ dr hab. Tomasz Duraj <br>Wydział Prawa i Administracji Uniwersytetu Łódzkiego
prof. UŁ dr hab. Tomasz Duraj
Wydział Prawa i Administracji Uniwersytetu Łódzkiego

 

Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Łódzkiego, doktor habilitowany nauk prawnych. Profesor nadzwyczajny w Katedrze Prawa Pracy na Wydziale Prawa UŁ. Kierownik Centrum Nietypowych Stosunków Zatrudnienia WPiA UŁ. Kierownik Studiów Podyplomowych: Zarządzanie Zasobami Ludzkimi z Elementami Prawa Pracy oraz Prawo Pracy dla Pracodawców i Kadry Kierowniczej. Kierownik grantu finansowanego ze środków NCN nt. „W poszukiwaniu prawnego modelu samozatrudnienia w Polsce. Analiza prawnoporównawcza”. Członek Polskiej Sekcji Międzynarodowego Stowarzyszenia Prawa Pracy i Zabezpieczenia Społecznego. Autor kilkudziesięciu publikacji naukowych z zakresu prawa pracy. Uczestnik merytoryczny wielu konferencji naukowych, zarówno krajowych, jak i międzynarodowych. Wykładowca indywidualnego i zbiorowego prawa pracy, prawa urzędniczego i prawa rynku pracy. Szkoleniowiec na studiach podyplomowych prawa pracy oraz trener prowadzący szkolenia dla wielu instytucji publicznych i prywatnych, również w ramach projektów finansowanych przez Unię Europejską oraz dla aplikantów prawniczych. Od wielu lat zajmuje się doradztwem z zakresu prawa pracy. Autor szeregu opinii prawnych z zakresu prawa pracy, sporządzonych na zlecenie zarówno instytucji publicznych, jak i niepublicznych oraz osób prywatnych. Ekspert INFOR z zakresu prawa pracy.

dr hab. Ewa Flaszyńska <br> Adiunktka w Katedrze Ustroju Pracy i Rynku Pracy na Wydziale Nauk Politycznych i Studiów Międzynarodowych


dr hab. Ewa Flaszyńska <br> Adiunktka w Katedrze Ustroju Pracy i Rynku Pracy na Wydziale Nauk Politycznych i Studiów Międzynarodowych
Dr hab. Ewa Flaszyńska
Uniwersytet Warszawski

 

Doktor habilitowany nauk o polityce i administracji, adiunkt, wieloletni pracownik administracji rządowej (Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej, Ministerstwo Rozwoju, Pracy i Technologii) i samorządowej (Wojewódzki Urząd Pracy w Warszawie, Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy). W latach 2014-2018 adiunkt w Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie. Dyrektorka Departamentu Rynku Pracy w Ministerstwie Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej, uczestniczka i członek zarządu sieci szefów publicznych służb zatrudnienia Unii Europejskiej. Członek Polskiego Towarzystwa Polityki Społecznej, Rady Naukowej „Edukacja ustawiczna dorosłych”, Rady Redakcyjnej „Praca Socjalna” i zastępca redaktora naczelnego czasopisma „Rynek Pracy”. W latach 2017-2018 członek Centralnej Komisji Egzaminacyjnej ds. stopni specjalizacji zawodowej pracowników socjalnych. W 2021 r. powołana przez Wiceprezesa Rady Ministrów na członka Rady Naukowej Centralnego Instytutu Ochrony Pracy – Państwowego Instytutu Badawczego. W 2022 r. ukończyła studia podyplomowe z zakresu legislacji. Autorka kilku monografii i ponad 70 artykułów w czasopismach naukowych i rozdziałów w książkach z zakresu polityki społecznej, w szczególności rynku pracy. Wygłaszała referaty na konferencjach międzynarodowych (m.in. w Tokio) i krajowych, brała udział w stażu naukowym w jednym z przedsiębiorstw w ramach łączenia nauki i biznesu (2013-2014).

dr Izabela Florczak <br>Prodziekan ds. współpracy międzynarodowej i projektów na Wydziale Prawa i Administracji UŁ


dr Izabela Florczak <br>Prodziekan ds. współpracy międzynarodowej i projektów na Wydziale Prawa i Administracji UŁ
dr Izabela Florczak
C&C Chakowski & Ciszek | Uniwersytet Łódzki

 

Pełni funkcję Of Counsel w kancelarii C&C Chakowski & Ciszek, jest doktorem nauk prawnych, radcą prawnym, Prodziekanem ds. Współpracy Międzynarodowej i Projektów oraz adiunktem w Katedrze Prawa Pracy na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Łódzkiego. Jest także zastępcą Kierownika Centrum Studiów Migracyjnych Uniwersytetu Łódzkiego oraz badaczką Centrum Badań nad Prawem Migracyjnym Instytutu Nauk Prawnych Polskiej Akademii Nauk, a także współpracownikiem Sekcji Badań nad Imigracją do Polski Komitetu Badań nad Migracjami Polskiej Akademii Nauk oraz Doradcą Europejskiego Komitetu Społeczno-Ekonomicznego. Jest współzałożycielką i współkoordynatorką Polskiej Sieci Naukowej Prawa Pracy i Zabezpieczenia Społecznego COOPERANTE. Jest wykonawcą, kierownikiem i ekspertem w licznych projektach naukowych o zasięgu międzynarodowym. Jest autorką publikacji oraz raportów dotyczących prawa pracy i migracji zarobkowych.

prof. dr hab. Przemysław Hensel <br>Katedra Przedsiębiorczości i Systemów Zarządzania Wydział Zarządzania


prof. dr hab. Przemysław Hensel <br>Katedra Przedsiębiorczości i Systemów Zarządzania Wydział Zarządzania
prof. dr hab. Przemysław Hensel
Uniwersytet Warszawski

 

Autor wielu opracowań naukowych, w tym książek „Transfer wzorców zarządzania” (2008), „Diagnoza organizacji” (2011), „Urzędnicy i przedsiębiorcy: kulturowe bariery współpracy” (wraz z B. Glinką, 2012) oraz artykułów naukowych w pismach polskich i zagranicznych. Stypendysta Fulbrighta na Uniwersytecie Stanford. Współzałożyciel i współredaktor periodyku naukowego „Problemy zarządzania.”

prof. dr hab. Grzegorz Karasiewicz <br>Dziekan Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego


prof. dr hab. Grzegorz Karasiewicz <br>Dziekan Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego
prof. dr hab. Grzegorz Karasiewicz
Uniwersytet Warszawski

 

Profesor doktor habilitowany, profesor nadzwyczajny Uniwersytetu Warszawskiego. Kierownik Katedry Marketingu na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. W kadencji 2012–2016 pełnomocnik dziekana wydziału ds. studiów podyplomowych. W kadencji 2016–2020 kierownik jednostki dydaktycznej oraz prodziekan do spraw studenckich. Redaktor miesięcznika „Marketing i Rynek” od 1 września 2018 r.

Łukasz Końpa <br>CEO KONO Sp. z o.o.


Łukasz Końpa <br>CEO KONO Sp. z o.o.
Łukasz Końpa
KONO Sp. z o.o.

 

Absolwent MBA-ASBIRO, przedsiębiorca z wieloletnim stażem. Od 16 roku życia pracował i zarabiał sam na swoje utrzymanie. Pierwszy poważny biznes zaczynał w branży zbrojarskiej, gdzie niestety otarł się o bankructwo. Obecnie właściciel i współwłaściciel kilku spółek. Założyciel i pomysłodawca pierwszej w regionie agencji zatrudnienia KONO. Niekwestionowany Lider, charakteryzujący się ogromną empatią i dobrze rozwiniętymi umiejętnościami miękkimi. Pasjonat podróży, gór i wszelkiego rodzaju wyzwań sportowych. Przebiegł 1/2 Ironmana i wszedł na Kilimandżaro. Obecnie jest w trakcie licencji na pilota helikoptera.

Maciej Kopaczyński <br>Prezes Stowarzyszenia Agencji Zatrudnienia SAZ


Maciej Kopaczyński <br>Prezes Stowarzyszenia Agencji Zatrudnienia SAZ
Maciej Kopaczyński
Stowarzyszenie Agencji Zatrudnienia SAZ

 

Współzałożyciel grupy LAXO i obecny Prezes Zarządu. Informatyk z wykształcenia i zamiłowania. Absolwent Wydziału Informatyki Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Wielki fan Elona Muska i technologii zmieniających świat. W biznesie zapatrzony na Jacka Welcha. Nie lubi stagnacji, uważa, że w biznesie ciągłe zmiany i ulepszenia prowadzą do sukcesu. Trzy proste wyrazy określają jego całą maksymę życiową – „Szybciej, lepiej, więcej”.

Marek Kowalski <br>Przewodniczący Federacji Przedsiębiorców Polskich


Marek Kowalski <br>Przewodniczący Federacji Przedsiębiorców Polskich
Marek Kowalski
Federacja Przedsiębiorców Polskich

 

Członek Prezydium Rady Dialogu Społecznego (RDS). Przewodniczący Rady Zamówień Publicznych – organu doradczo-opiniodawczego Prezesa UZP. Ekspert w zakresie zamówień publicznych, rynku pracy oraz zatrudnienia i rehabilitacji osób niepełnosprawnych.
Od 2019 roku powołany do pełnienia funkcji Przewodniczącego Rady Zamówień Publicznych – organu doradczo-opiniodawczego Prezesa UZP. Do kompetencji Rady należy m.in. wyrażanie opinii dotyczących systemu zamówień publicznych, opiniowanie projektów aktów normatywnych, rocznego sprawozdania Prezesa UZP o funkcjonowaniu systemu zamówień, a także ustalanie zasad etyki zawodowej osób wykonujących zadania w systemie zamówień określone w ustawie – Prawo zamówień publicznych.
Od 2013 roku wchodził w skład Komisji Trójstronnej, a następnie od grudnia 2015 roku do grudnia 2018 roku Rady Dialogu Społecznego– instytucji powołanej przez Sejm Rzeczpospolitej Polskiej w celu osiągania kompromisu między pracodawcami, związkami zawodowymi a stroną rządową na etapie stanowienia prawa, gdzie przewodniczył również Zespołowi Doraźnemu ds. Zamówień Publicznych do października 2017 roku.
Od listopada 2010 roku przewodniczył także Podzespołowi do spraw outsourcingu w obiektach służby zdrowia. Również od 2010 roku uczestniczy w posiedzeniach komisji sejmowych i senackich RP związanych z sektorem zamówień publicznymi, rynkiem pracy oraz zatrudnieniem osób niepełnosprawnych.
W 2012 roku powołany przez Ministra Pracy do Krajowej Rady Konsultacyjnej do Spraw Osób Niepełnosprawnych.
Współzałożyciel Polskiego Stowarzyszenia Czystości, w którym od 2002 roku pełni funkcję Prezesa Zarządu. Od 2008 po przekształceniu PSC w Izbę Gospodarczą pełni w niej również funkcję Prezesa Zarządu. W latach 2005 – 2007 zajmował stanowisko Wiceprezesa Zarządu Europejskiej Federacji Czystości. Od 2009 roku członek Zarządu Europejskiego ISSA World.
Utytułowany honorowym członkostwem International Supply Sanitary Asociation, a także przyznawaną przez ISSA World prestiżową nagrodę – Jack Ramaley Industry Distinguished Service Award.

Anna Niedźwiedź <br>Założycielka Human Group


Anna Niedźwiedź <br>Założycielka Human Group
Anna Niedźwiedź
Human Group

 

Od przeszło 16 lat związana z branżą outsourcingu. Zdobywając kilkunastoletnie doświadczenie na rynku niemieckim i polskim, dogłębnie poznała wyzwania i problemy z jakimi boryka się ta branża. Inwestorka i założycielka Human Group – agencji pracy tymczasowej i usług outsourcingowych w szczególności do sektorów takich jak: produkcja, logistyka i magazynowanie. Zgłębiając przez wiele lat wiedzę na temat optymalizacji procesów i usprawnień operacyjnych, skupiła się na stworzeniu nowoczesnego systemu do zwiększenia produktywności i ulepszenia ścieżek procesów w firmach o różnej specyfice biznesowej.

prof. dr hab. Aleksy Pocztowski <br>Kierownik Katedry Zarządzania Kapitałem Ludzkim


prof. dr hab. Aleksy Pocztowski <br>Kierownik Katedry Zarządzania Kapitałem Ludzkim
prof. dr hab. Aleksy Pocztowski
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie

 

Profesor zwyczajny nauk ekonomicznych w dyscyplinie nauk o zarządzaniu. Jego zainteresowania badawcze i naukowe koncentrują się wokół współczesnych koncepcji i metod oraz strategicznego i międzynarodowego zarządzania zasobami ludzkimi, rynku pracy i rozwoju zasobów ludzkich.
Kierownik Katedry Zarządzania Kapitałem Ludzkim, członek Komitetu Nauk o Pracy i Polityce Społecznej oraz Komitetu Nauk o Zarządzaniu Polskiej Akademii Nauk. Autor, współautor i redaktor ponad 200 publikacji, m.in. książek: Zarządzanie misjami zagranicznymi. Organizacyne i indywidualne aspekty pracy ekspatriantów (2012), Human Resource Management in Transition. The Polish Case (2011), Systemy wynagrodzeń w okresie spowolnienia gospodarczego (2011), Managing human resources in Poland (2009), Procesy płynności i retencji zatrudnienia w organizacji (2009), Zarządzanie talentami w organizacji (2008), Funkcja personalna. Diagnoza i kierunki zmian (2007), Zarządzanie zasobami ludzkimi w procesach fuzji i przejęć (2004), Zarządzanie zasobami ludzkimi: Strategie-procesy-metody (2003, 2007,2008), Międzynarodowe zarządzanie zasobami ludzkimi (2002).
Prowadzi zajęcia na studiach doktoranckich, MBA, magisterskich i podyplomowych. Jest organizatorem studiów podyplomowych „Zarządzanie Kapitałem Ludzkim” i „Akademia Coachingu”. Człowiek Roku w HR w Polsce (2008) wybrany w konkursie Rzeczpospolitej i Firmy Bigram SA. Stypendysta Deutscher Akademischer Austauschdienst (1987-89, 1995) oraz Volkswagen Stiftung (1991).

prof. UW dr hab. Sebastian Skuza <br>Kierownik Katedry Systemów Finansowych Gospodarki  na Wydziale Zarządzania


prof. UW dr hab. Sebastian Skuza <br>Kierownik Katedry Systemów Finansowych Gospodarki  na Wydziale Zarządzania
prof. UW dr hab. Sebastian Skuza
Uniwersytet Warszawski

 

Doktor habilitowany nauk ekonomicznych oraz doktor nauk prawnych, profesor Uniwersytetu Warszawskiego. Jego aktywność badawcza koncentruje się m.in. w obszarze rynku finansowego i instytucji nadzorowanych. Stypendysta IMF Financial Market Instruments Vienna Institute IMF.
W latach 1999-2012 pracował w Departamencie Rozwoju Rynku Finansowego Ministerstwa Finansów, gdzie przeszedł ścieżkę kariery od podreferendarza do zastępcy Dyrektora Departamentu. Jako Zastępca Dyrektora Departamentu Rozwoju Rynku Finansowego był odpowiedzialny m.in. za regulacje związane z sektorem bankowym oraz obszar stabilności finansowej.
W latach 2006-2013 Członek Rady Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie SA (Sekretarz Rady Giełdy, Przewodniczący Komitetu Audytu, Członek Komitetu Wynagrodzeń i Nominacji).
W latach 2007-2012 Członek Rady Nadzorczej Banku Gospodarstwa Krajowego (Zastępca Przewodniczącego Rady Nadzorczej, Przewodniczący Komitetu Audytu), w latach 2012-2017 zatrudniony w Banku Gospodarstwa Krajowego jako Dyrektor Zarządzający oraz Dyrektor Biura Zgodności. W trakcie pracy w Banku Gospodarstwa Krajowego m.in nadzorował m.in. obszar nadzoru właścicielskiego i inwestycji kapitałowych oraz obszar prawny.
W latach 2017-2020 Podsekretarz Stanu w Ministerstwie Nauki i Szkolnictwa Wyższego odpowiedzialny m.in. za finanse oraz audyt i kontrolę. Od 2020 do 2023 roku, , pełnił funkcję Sekretarza Stanu w Ministerstwie Finansów odpowiedzialnego m.in. za obszar budżetowy, procesy zarządzania długiem Skarbu Państwa, budżet środków europejskich i finansowanie jednostek samorządu terytorialnego a od 2021 roku pełnił funkcję Generalnego Inspektora Informacji Finansowej. Od 2023 r. pełni funkcję Zastępcy Przewodniczącego KNF
Autor lub współautor ok. 160 publikacji w zakresie finansów publicznych, rynku finansowego, bankowości i stabilności finansowej, recenzent publikacji naukowych, rozpraw doktorskich i habilitacyjnych, promotor ponad czterystu prac licencjackich i magisterskich oraz dwóch rozpraw doktorskich. Aktywny wykładowca akademicki w obszarze przedmiotów związanych z rynkiem finansowym.

Monika Smulewicz <br>Prezeska Zarządu HR na Szpilkach I CEO Eduwersum Collegium Rozwoju HR


Monika Smulewicz <br>Prezeska Zarządu HR na Szpilkach I CEO Eduwersum Collegium Rozwoju HR
Monika Smulewicz
HR na Szpilkach I CEO Eduwersum Collegium Rozwoju HR

 

Jest uznanym praktykiem HR i ekspertką prawa pracy. Od ponad 20 lat edukuje pracowników i menedżerów w obszarze HR, prawa pracy i kalkulacji wynagrodzeń oraz tego, jak efektywnie i zgodnie z prawem zarządzać kapitałem ludzkim w organizacjach. Prekursorka szkoleń online z zakresu prawa pracy w Polsce. Założycielka społeczności HR na Szpilkach liczącej ponad 70 000 specjalistów kadr i płac oraz CEO Eduwersum Collegium Rozwoju HR – innowacyjnego projektu edukacyjnego w ramach którego od 2017 roku z sukcesem przeszkolonych zostało już ponad 20.000 osób z całej Polski.
„Sparingpartnerka biznesu” wspiera przedsiębiorców w obszarze HR, prawa pracy i kalkulacji wynagrodzeń rozwiązując problemy, z którymi borykają się dynamicznie rozwijające się organizacje. Przez ostatnich 16 lat z sukcesem rozwijała departament outsourcingu rachunkowości, kadr i płac w międzynarodowej korporacji Grant Thornton, gdzie współzarządzała pracą ponad 350-osobowego zespołu świadczącego wysokiej jakości usługi księgowe i kadrowo-płacowe dla wymagających i dynamicznie rozwijających się klientów polskich i zagranicznych.

prof. dr hab. Gertruda Uścińska<br> Kierownik Centrum Badań nad Zabezpieczeniem Społecznym na Wydziale Nauk Politycznych i Studiów Międzynarodowych Uniwersytetu Warszawskiego


prof. dr hab. Gertruda Uścińska<br> Kierownik Centrum Badań nad Zabezpieczeniem Społecznym na Wydziale Nauk Politycznych i Studiów Międzynarodowych Uniwersytetu Warszawskiego
prof. dr hab. Gertruda Uścińska
Uniwersytet Warszawski

 

Profesor (2015), prawnik, pracownik naukowo-dydaktyczny Wydziału Nauk Politycznych i Studiów Międzynarodowych Uniwersytetu Warszawskiego; kierownik Centrum Badań nad Zabezpieczeniem Społecznym; w latach 2012–2016 prodziekan ds. studenckich. Profesor w Instytucie Pracy i Spraw Socjalnych. Od 2020 r. przewodnicząca Komitetu Nauk o Pracy i Polityce Społecznej Polskiej Akademii Nauk. Członek wielu ciał naukowych, opiniodawczych i zespołów eksperckich. W latach 2016–2024 prezes Zakładu Ubezpieczeń Społecznych. Uznany autorytet w kraju i za granicą w dziedzinie prawa pracy, zabezpieczenia społecznego, koordynacji systemów zabezpieczenia i swobody przepływu osób. Autorka licznych publikacji z zakresu polityki społecznej, zabezpieczenia społecznego, prawa europejskiego, porównawczej polityki społecznej. Redaktor naczelna pisma „Zabezpieczenie Społeczne. Teoria, Prawo, Praktyka”. W latach 2008–2024 wygłaszała referaty m.in. w Kanadzie, Stanach Zjednoczonych, Australii, Japonii, Francji, Włoszech, Szwajcarii, Belgii, Niemczech. Posiada wieloletnie doświadczenie w stosowaniu prawa ubezpieczeń społecznych i międzynarodowego prawa socjalnego.

Anna Wicha <br>Prezes Zarządu Polskiego Forum HR


Anna Wicha <br>Prezes Zarządu Polskiego Forum HR
Anna Wicha
Polskie Forum HR

 

Z Adecco związana jest od 18 lat. W 2007 r. objęła stanowisko dyrektora generalnego. W latach 2010-2011 i 2014- 2015 odpowiadała także równolegle za całokształt działań strategicznych Adecco w Rumunii. Od 2010 r. pełni funkcję prezesa zarządu Polskiego Forum HR. Przez 8 lat była członkiem zarządu WEC World Employment Confederation – organizacji reprezentującej agencje zatrudnienia w Europie. Ukończyła Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, Górnośląską Wyższą Szkołę Handlową oraz Institute of Management Development w Lozannie. W 2015 i 2016 roku znalazła się na prestiżowych listach Staffing Industry Analysts’ Global Power 100 Women in Staffing i Women in Staffing The International 50 – czyli w gronie 100 i 50 najbardziej wpływowych kobiet branży rekrutacyjnej na świecie. W 2017 r. uplasowała się w pierwszej dziesiątce Rankingu 100 Kobiet Biznesu publikowanym przez Puls Biznesu. Jest członkiem Rady Polskiego Komitetu Olimpijskiego.

Leszek Zieliński <br>CEO Jobel.pro


Leszek Zieliński <br>CEO Jobel.pro
Leszek Zieliński
Jobel.pro

 

Przedsiębiorca, inwestor, CEO spółek Jobel.pro, Job Solutions, Symmetrical Payroll. Ekspert rynku pracy, doradca i partner biznesowy największych pracodawców i organizacji korzystających z elastycznych form zatrudnienia. Prekursor wdrażania nowych technologii w branży HR i zatrudniania. Absolwent m.in. Akademii Ekonomicznej w Krakowie, Uniwersytetu Jagiellońskiego, Krakowskiej Szkoły Biznesu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. V-ce prezes Stowarzyszenia Agencji Zatrudnienia IV kadencji, członek Polskiego Towarzystwa Ekonomicznego, uczestnik prac Rady Dialogu Społecznego w ramach nowelizacji ustawy o zatrudnianiu pracowników tymczasowych z 2017 roku. Związany z rynkiem pracy od 20 lat.

Marta Zięba-Szklarska<br>Członek Zarządu Europejskiego Instytutu Mobilności Pracy


Marta Zięba-Szklarska<br>Członek Zarządu Europejskiego Instytutu Mobilności Pracy
Marta Zięba-Szklarska
Europejski Instytut Mobilności Pracy

 

Związana z rynkiem pracy od 2000 roku. Ekspert w zakresie Kadr, Płac i Transgranicznego Zatrudnienia (Cross-Border-Employment, Delegowanie, Międzynarodowe Zatrudnienie). Interim Manager w obszarze Doradztwa, Rozwoju Biznesu w Polsce i w projektach międzynarodowych (rynek pracy, prawo, podatki, kadry, płace oraz bezpieczeństwo finansów osobistych). Certyfikowany “Financial Adviser EFG® i EFC®” oraz Dyrektor ds. Rozwoju Międzynarodowego w European Federation of Financial Professionals in Poland. Członek grup roboczych w zakresie rynku pracy, polityki migracyjnej oraz koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego. Współpracuje z Firmami Doradczymi, Kancelariami, Izbami, Instytucjami Rynku Pracy, Stowarzyszeniami oraz Fundacjami na terenie Polski, UE i na Świecie. Ekspert/Członek Zarządu Inicjatywy Mobilności Pracy, Ekspert OKAP i Pracodawców RP w zakresie rynku pracy i Transgranicznego Zatrudnienia. Wykładowca w Europejskiej Akademii Planowania Finansowego, w Polskim Towarzystwie Ekonomicznym i Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu i Uniwersytetu Warszawskiego oraz polskich izb pracodawców. Zaangażowana w projekty społeczne, w aktywizację zawodową osób niepełnosprawnych i zarządzaniem kosztami PFRON z Międzynarodową Fundacja REAXUM. Jest Ambasadorem Przedsiębiorczości Kobiet i Mentorem w programach Fundacji Przedsiębiorczości Kobiet oraz VITAL Voices Chapter Poland. Współpracuje przy projekcie badawczym zmotywowani.pl badając zaangażowanie pracowników z Polski i cudzoziemców.