Ośrodek Komputerowy znajduje się w pokoju C319 i działa w godzinach 8:00 – 16:00. Nasi pracownicy stoją na straży bezawaryjnej pracy sieci komputerowej na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego oraz wszelkich urządzeń do niej wpiętych.
Zgłoszenia awarii
Pracownicy chcący zgłosić jakąkolwiek awarię (bądź takie podejrzenie) sprzętu komputerowego lub usługi sieciowej, proszeni są o zgłaszanie wszelkich spraw na adres e-mailowy Ośrodka Komputerowego: ok@wz.uw.edu.pl. Zgłoszenie drogą mailową sprawi, iż zostanie skierowana do odpowiedniej osoby, a tym samym niezwłocznie zostaną podjęte właściwe działania.
Zgłoszenie innej osobie może sprawić, że ścieżka proceduralna znacznie się wydłuży nim sprawa trafi do właściwej osoby, a tym samym rozwiązanie problemu nastąpi znacznie później.
Usługi wydziałowe IT – Usługi centralne IT
Wydział Zarządzania posiada wiele usług IT wyłącznie dla swoich studentów i pracowników. Osoby związane na co dzień z innymi wydziałami i jednostkami UW nie posiadają kont w sieci WZ, a tym samym nie mogą korzystać z tych usług. Wszelkimi serwisami wydziałowymi administruje Ośrodek Komputerowy Wydziału Zarządzania.
Każdy student Wydziału Zarządzania jest równocześnie studentem Uniwersytetu Warszawskiego. W toku swojej nauki, niejednokrotnie trzeba będzie korzystać z różnych usług centralnych IT. Warto pamiętać, że są to usługi IT dla studentów wszystkich wydziałów UW, dlatego są administrowane wyłącznie centralnie przez odpowiedni dział IT w centrali Uniwersytetu Warszawskiego. Ośrodek Komputerowy Wydziału Zarządzania nie ma nic wspólnego z tymi usługi, a tym samym nie ma wpływu na ich działanie i nie może dokonywać w nim żadnych zmian.