Celem studiów jest ugruntowanie i poszerzenie wiedzy w zakresie zarządzania zespołami sprzedaży w warunkach gospodarki cyfrowej. Transformacja cyfrowa przyczyniła się do znaczących zmian zakresu kompetencji menedżerów odpowiadających za zarządzanie procesami sprzedaży, tak w organizacjach komercyjnych jak i jednostkach niedochodowych.
Program studiów obejmuje kluczowe zagadnienia związane z wyzwaniami gospodarki cyfrowej oraz globalizacją, jak też problemy od dawna nurtujące organizacje sprzedażowe.
Profesjonalny zespół praktyków oraz pracowników naukowych Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, wykorzystując nowoczesne metody dydaktyczne, tj. analizę przypadków, trening interpersonalny, przygotowanie mini projektów, dyskusje grupowe gwarantuje wysoki poziom kształcenia i pozyskanie kompetencji niezbędnych dla menedżera sprzedaży XXI wieku.
Otrzymają Państwo świadectwo ukończenia studiów podyplomowych, stanowiące gwarancję aktualnej wiedzy i praktycznych umiejętności, które otwierają szerokie możliwości i dają konkurencyjną przewagę na rynku.