Studenci 3. roku studiów licencjackich, specjalizacja E-commerce, w ramach projektu zaliczeniowego na zajęciach z Marketingu internetowego przygotowali – zgodnie z najlepszymi praktykami marketingowymi – propozycje kampanii reklamowych dla Wydziału Zarządzania UW.

Każdy zespół podszedł do zadania z pełnym zaangażowaniem, tworząc oryginalne i przemyślane koncepcje kampanii online i offline. Teraz wszyscy mogą je zobaczyć i zagłosować na najlepszy projekt. Głosowanie odbywa się na platformie Mural (https://app.mural.co/t/amistrategiawarsztaty78stycz4470/m/amistrategiawarsztaty78stycz4470/1743672221238/33a82c7d5d2a62d722038ce9ab30bf365bf5b109).

Doceń i oceń najlepsze pomysły na kampanię reklamową Wydziału Zarządzania UW, a my nagrodzimy i wyróżnimy autorów najciekawszych kampanii.