Czy wiesz, że 61% atletek doświadcza lęku przed miesiączką w trakcie zawodów?
Już w najbliższy czwartek (16.05, w godz. 11.30-12.00, sala B103) spotkamy się z firmą P&G, która jako producent marki Always, wiodącego lidera na europejskim rynku podpasek, chce budować świadomość na temat menstruacji w sporcie.
Zbliżające się Igrzyska Olimpijskie w Paryżu stwarzają świetną okazje, żeby NAPISAĆ ZASADY OD NOWA i sprawić, że okres będzie ważnym tematem w każdym sporcie, na każdym etapie życia, dla każdej kobiety.
Porozmawiamy o tym jak marka Always dba o pewność siebie, dziewczyn i kobiet przełamując tabu, jakim jest miesiączka, a także o pracy w globalnej korporacji.
Do zobaczenia w najbliższy czwartek na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego! (w godz. 11.30-12.00, sala B103)
Przypominamy, że razem z Uniwersytetem Warszawskim od ponad roku włączamy się w akcję Różowa Skrzyneczka, której celem jest walka z wykluczeniem menstruacyjnym oraz zapewnienie szerokiego dostępu do bezpłatnych podpasek i tamponów w przestrzeni publicznej.
Na naszym wydziale, w dwóch toaletach w budynku C przy Auli A na drugim piętrze znajdują się Różowe Skrzyneczki.
O to, by zawsze były pełne, zadba nie tylko społeczność WZ, ale także partner Wydziału Zarządzania – firma Procter & Gamble, która już dostarczyła nam duże zapasy podpasek i zadeklarowała dalszą współpracę w tym zakresie. Działamy zgodnie z zasadą: weź, jeśli potrzebujesz, zostaw, jeśli masz nadmiar!