STOWARZYSZENIE BRANŻY EVENTOWEJ ORAZ FUNDACJA NA RZECZ WYDZIAŁU ZARZĄDZANIA UNIWERSYTETU WARSZAWSKIEGO
(CENTRUM EDUKACJI FUNDACJI WYDZIAŁU ZARZĄDZANIA)
zapraszają na
XIII EDYCJA STUDIUM EVENT MANAGEMENT
Rozpoczęcie zajęć*: 29-30 listopada 2025 roku
Termin rekrutacji: do 19 listopada 2025 roku
Liczba godzin:
168 (wymiar 2 semestrów zrealizowany w pół roku)
Terminy zajęć:
zjazdy odbywają się przeciętnie 2 razy w miesiącu, w soboty i niedziele w godz. 9:00-16:30.
Miejsce zajęć: Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, ul. Szturmowa 1/3, Warszawa
Limit miejsc: 30 osób
*Minimalna liczba osób do uruchomienia studium: 14
Opłaty: informacje dotyczące płatności znajdują się w formularzu zgłoszeniowym
- 7500 zł brutto płatne w 1 racie,
- 7900 zł brutto płatne w 2 ratach,
- 8400 zł brutto płatne w 3 ratach.
Wymagane dokumenty:
- podanie o przyjęcie na studium (do pobrania tutaj)
- CV
- Kilka zdań dlaczego chce uczestniczyć w Studium EM
- Nie jest wymagany dyplom ukończenia studiów wyższych.
Sylwetka absolwenta:
Studium skierowane jest do osób zainteresowanych pracą w branży eventowej, zarówno pracą w zawodzie Event Managera, jak i pokrewnych. Zajęcia kierowane są do przyszłych event managerów : pracowników agencji eventowych, reklamowych i PR, firm HR, pracowników korporacji, hoteli i obiektów eventowych, przedstawicieli administracji publicznej, właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw.
To kurs, który ma na celu poszerzenie wiedzy z zakresu szeroko rozumianej branży eventowej oraz mocnej gałęzi gospodarki jaką jest przemysł spotkań i wydarzeń. Podczas zajęć poznasz jak wygląda branża, czym się charakteryzuje, jak wygląda praca na poszczególnych stanowiskach. Poznasz pracę przy projektach eventowych, nauczysz się je tworzyć, zdobędziesz ogrom branżowej wiedzy praktycznej, którą przekażą Ci praktycy, przedsiębiorcy, najlepsi eksperci branżowi i wykładowcy UW WZ.
STUDIUM EVENT MANAGEMENT XIII EDYCJA – założenia programowe i poruszane tematy
Charakterystyka branży eventowej i przemysłu spotkań i wydarzeń, Bezpieczeństwo imprez masowych, Brief i kosztorys eventowy – warsztaty, Budowanie i zarządzanie zespołem eventowym, Event Management od A do Z, Kariera event managera, Komunikacja międzynarodowa w biznesie, Kreacja, produkcja i realizacja projektów eventowych, Logistyka eventów, Lokalizacje eventowe, Multimedia: technika, nagłośnienie i oświetlenie eventowe, Narzędzia do organizacji wydarzeń on line, Od kreacji do realizacji – proces tworzenia projektu eventowego, Organizacja eventów- pomysł na biznes – jak zacząć przygodę w branży MICE, Organizacja koncertów i współpraca z zespołami, ridery itp., Podstawy branży- podatki, PKD, terminologia, rozliczenia, Podstawy Incentive Travel, Podstawy psychologii: jak radzić sobie ze stresem, trening mentalny, Procesy produkcyjne eventu, Przygotowanie oferty, kreacja w eventach, planowanie eventów, Przywództwo – rola lidera, ROI – zwrot z inwestycji, Scenotechnika i scenografia eventowa, Sztuka prezentacji, Targi narzędziem marketingu, Współpraca z dostawcami, Współpraca z mediami branżowymi, Współpraca z osobami publicznymi na eventach, Współpraca z wirtualnym studiem, Zarządzanie eventami – rola event managera i zespołu, Zarządzanie wydarzeniem on line i hybrydowym, Zintegrowana komunikacja marketingowa itp
Wykładowcy z poprzednich edycji wraz z listą tematów: **
- Berus Żaneta, CEO In2Win, Prezes Stowarzyszenia Branży Eventowej
Temat: Targi i komunikacja międzynarodowa w branży eventowej - Celuch Krzysztof, PhD, profesor i rektor Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula
Tematy: Trendy w przemyśle spotkań, ROI- Zwrot z inwestycji w eventach, Działania międzynarodowe w branży przemysłu spotkań i wydarzeń - Chmielewska Victoria Marta, CEO, INWARD Experience Agency
Temat: Zawód Event Manager – wprowadzenie - Czerniak Michał, Prezes Zarządu BRILL AV MEDIA
Temat: Multimedia w eventach i scenotechnika - Gadomska Katarzyna, CEO, Acora Events
Tematy: Zawód Event Manager – wprowadzenie, Logistyka wydarzeń, Standardy pracy z dostawcami eventowymi, Gry miejskie jako narzędzie eventów wewnętrznych – teoria i praktyka - Harazińska Marta i Zdrzalik Jakub, CEO i Dyrektorzy Zarządzający Agencji PERFECTTO
Tematy: Oferta, kosztorys i proces tworzenia eventu, Kreacja w eventach, Reżyseria wydarzeń - Jabłoński Paweł, CEO & co-founder Meeting 15
Temat: Technologie cyfrowe na usłudze wydarzeń - Jagłowska Marlena, Marketing Director, Butik Kreatywny
Temat: Zastosowanie AI w branży eventowej - Kamenc Patrycja, CEO Stage Flow
Temat: Scenografia eventowa
- Karpińska Katarzyna, CEO Agencja Art Of Wedding
Tematy: Rynek ślubów i wesel w Polsce, Praca Wedding Plannera - Kibil Michał, adwokat, współzałożyciel kancelarii DGTL, Partner
Temat: Najważniejsze akta prawne w eventach, ustawa, umowy itp - Kram Adam, Twórca zespołu Stage Fever, Muzyk, Perkusista, Strateg
Temat: Rider techniczny, booking gwiazd, współpraca z artystami - Kruczyński Andrzej, Były oficer GROM-u oraz Szef Bezpieczeństwa i kierownik ds. bezpieczeństwa Stadionu Narodowego w Warszawie podczas Euro 2012
Temat: Bezpieczeństwo Imprez masowych
- Lewandowska Agnieszka, Ekspert rynku Incentive, Dyrektor Agencji Tour de Family
Temat: Incentive travel jako skuteczne narzędzie biznesowe w branży eventowe - Krzysztof Łobodziński, konferansjer, mówca, prelegent
temat: Praca konferansjera – booking, umowa, zasady wspólpracy - Łopata Grzegorz, CEO / Head of Production ASAP Drukarnia
Tematy: Druki na eventach, grafiki i współpraca z drukarnią - Mysłek Radosław, CEO Expert Event
Temat: Zarządzanie Kryzysowe w eventach - Nowak Klaudia, INWARD Experience Agency, Producent
Temat: Warsztat – przygotowanie do egzaminu - Nowakowska, Anna, CEO MICE & Venue, StrefaMICE.pl, RAJT hale namiotowe
Tematy: Charakterystyka branży eventowej, Eventy plenerowe, Hale namiotowe Psychologia Eventów - Dr hab. Ochinowski Tomasz, profesor WZ UW
Temat: Przywództwo – rola lidera w zespole - Pacuski Adam, radca prawny
Temat: Prawo w eventach, prawo autorskie, odpowiedzialność organizatora - Podstawka Krzysztof, WZ UW
Temat: Eventy w marketingu i promocji - Romanowicz Klaudia, Członek Zarządu Grupa ARCHE
Tematy: Wybór lokalizacji eventowej, współpraca z dostawcą, Eventy CSR, charakter, rola, kreacja - Sady Piotr, Śmiechoterapia
Tematy: Warsztaty antystresowe. O śmiechu na poważnie i wesoło. Zajęcia teoretyczno-praktyczne - Stelmańska Izabela, Mazowiecka Organizacja Turystycznea i Mazovia Convention Bureau
Temat: Event jako narzędzie promocji miejsc i regionów - Dr hab. Trojanowski Mariusz, WZ UW
Temat: Sztuka Prezentacji - Turniak Grzegorz, twórca Akademii Rekomendacji, lider networkingu w Polsce, Partner Zarządzający GRUPA YAK
Tematy: Networking podczas wydarzeń, narzędzia kształtujące customer experience, ćwiczenia, case study
Proponowane terminy zjazdów:***
ZJAZD 1 | 29 listopada |
30 listopada | |
ZJAZD 2 | 13 grudnia |
14 grudnia | |
ZJAZD 3 | 10 styczeń |
11 styczeń | |
ZJAZD 4 | 24 styczeń |
25 styczeń | |
ZJAZD 5 | 7 luty |
8 luty | |
ZJAZD 6 | 21 luty |
22 luty | |
ZJAZD 7 | 7 marzec |
8 marzec | |
ZJAZD 8 | 21 marzec |
22 marzec | |
ZJAZD 9 | 11 kwiecień |
12 kwiecień | |
ZJAZD 10 | 25 kwiecień |
26 kwiecień | |
ZJAZD 11 (EGZAMIN) | 9 maj |
10 maj |
Miejsce składania dokumentów: dokumenty można złożyć osobiście na Wydziale Zarządzania UW, przesłać pocztą lub elektronicznie poprzez e-mail zgloszenia@wz.uw.edu.pl
Adres do wysyłki:
Rekrutacja Studium Event Management:
Wydział Zarządzania Uniwersytet Warszawski,
ul. Szturmowa 1/3, pok. B207, 02-678 Warszawa;
tel.: 22 55 34 002;
e-mail: zgloszenia@wz.uw.edu.pl
Informacji na temat Studium udziela:
Anna Nowakowska
tel: 600 175 291
e-mail: anna@strefamice.pl
Natalia Gmerek;
e-mail: ngmerek@wz.uw.edu.pl
* minimalna liczba osób do uruchomienia studium – 14 osób
** program i wykładowcy mogą ulec zmianie lub modyfikacji
*** terminy mogą ulec przesunięciu lub modyfikacji w zależności od liczebności grupy