STOWARZYSZENIE BRANŻY EVENTOWEJ ORAZ FUNDACJA NA RZECZ WYDZIAŁU ZARZĄDZANIA UNIWERSYTETU WARSZAWSKIEGO 
(CENTRUM EDUKACJI FUNDACJI WYDZIAŁU ZARZĄDZANIA)
zapraszają na

XIII EDYCJA STUDIUM EVENT MANAGEMENT

Rozpoczęcie zajęć*:  29-30 listopada 2025 roku

Termin rekrutacji: do 19 listopada 2025 roku

Liczba godzin:
168 (wymiar 2 semestrów zrealizowany w pół roku)

Terminy zajęć: 
zjazdy odbywają się przeciętnie 2 razy w miesiącu, w soboty i niedziele w godz. 9:00-16:30.

Miejsce zajęć: Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, ul. Szturmowa 1/3, Warszawa

Limit miejsc: 30 osób

*Minimalna liczba osób do uruchomienia studium: 14

Opłaty: informacje dotyczące płatności znajdują się w formularzu zgłoszeniowym

  • 7500 zł brutto płatne w 1 racie,
  • 7900 zł brutto płatne w 2 ratach,
  • 8400 zł brutto płatne w 3 ratach.

Wymagane dokumenty:

  • podanie o przyjęcie na studium (do pobrania tutaj)
  • CV
  • Kilka zdań dlaczego chce uczestniczyć w Studium EM
  • Nie jest wymagany dyplom ukończenia studiów wyższych.

Sylwetka absolwenta:

Studium skierowane jest do osób zainteresowanych pracą w branży eventowej, zarówno pracą w zawodzie Event Managera, jak i pokrewnych. Zajęcia kierowane są do przyszłych event managerów : pracowników agencji eventowych, reklamowych i PR, firm HR, pracowników korporacji, hoteli i obiektów eventowych, przedstawicieli administracji publicznej, właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw.

To kurs, który ma na celu poszerzenie wiedzy z zakresu szeroko rozumianej branży eventowej oraz mocnej gałęzi gospodarki jaką jest przemysł spotkań i wydarzeń. Podczas zajęć poznasz jak wygląda branża, czym się charakteryzuje, jak wygląda praca na poszczególnych stanowiskach. Poznasz pracę przy projektach eventowych, nauczysz się je tworzyć, zdobędziesz ogrom branżowej wiedzy praktycznej, którą przekażą Ci praktycy, przedsiębiorcy, najlepsi eksperci branżowi i wykładowcy UW WZ.

STUDIUM EVENT MANAGEMENT XIII EDYCJA – założenia programowe i poruszane tematy

Charakterystyka branży eventowej i przemysłu spotkań i wydarzeń, Bezpieczeństwo imprez masowych, Brief i kosztorys eventowy – warsztaty, Budowanie i zarządzanie zespołem eventowym, Event Management od A do Z, Kariera event managera, Komunikacja międzynarodowa w biznesie, Kreacja, produkcja i realizacja projektów eventowych, Logistyka eventów, Lokalizacje eventowe, Multimedia: technika, nagłośnienie i oświetlenie eventowe, Narzędzia do organizacji wydarzeń on line, Od kreacji do realizacji – proces tworzenia projektu eventowego, Organizacja eventów- pomysł na biznes – jak zacząć przygodę w branży MICE, Organizacja koncertów i współpraca z zespołami, ridery itp., Podstawy branży- podatki, PKD, terminologia, rozliczenia, Podstawy Incentive Travel, Podstawy psychologii: jak radzić sobie ze stresem, trening mentalny, Procesy produkcyjne eventu, Przygotowanie oferty, kreacja w eventach, planowanie eventów, Przywództwo – rola lidera, ROI – zwrot z inwestycji, Scenotechnika i scenografia eventowa, Sztuka prezentacji, Targi narzędziem marketingu, Współpraca z dostawcami, Współpraca z mediami branżowymi, Współpraca z osobami publicznymi na eventach, Współpraca z wirtualnym studiem, Zarządzanie eventami – rola event managera i zespołu, Zarządzanie wydarzeniem on line i hybrydowym, Zintegrowana komunikacja marketingowa itp

Wykładowcy z poprzednich edycji wraz z listą tematów: **

  • Berus Żaneta, CEO In2Win, Prezes Stowarzyszenia Branży Eventowej
    Temat: Targi i komunikacja międzynarodowa w branży eventowej
  • Celuch Krzysztof, PhD, profesor i rektor Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula
    Tematy: Trendy w przemyśle spotkań, ROI- Zwrot z inwestycji w eventach, Działania międzynarodowe w branży przemysłu spotkań i wydarzeń
  • Chmielewska Victoria Marta, CEO, INWARD Experience Agency
    Temat: Zawód Event Manager – wprowadzenie
  • Czerniak Michał, Prezes Zarządu BRILL AV MEDIA
    Temat: Multimedia w eventach i scenotechnika
  • Gadomska Katarzyna, CEO, Acora Events
    Tematy:
    Zawód Event Manager – wprowadzenie, Logistyka wydarzeń, Standardy pracy z dostawcami eventowymi, Gry miejskie jako narzędzie eventów wewnętrznych – teoria i praktyka
  • Harazińska Marta i Zdrzalik Jakub, CEO i Dyrektorzy Zarządzający Agencji PERFECTTO
    Tematy:
    Oferta, kosztorys i proces tworzenia eventu, Kreacja w eventach, Reżyseria wydarzeń
  • Jabłoński Paweł, CEO & co-founder Meeting 15
    Temat:
    Technologie cyfrowe na usłudze wydarzeń
  • Jagłowska Marlena, Marketing Director, Butik Kreatywny
    Temat: Zastosowanie AI w branży eventowej
  • Kamenc Patrycja, CEO Stage Flow
    Temat:
    Scenografia eventowa
  • Karpińska Katarzyna, CEO Agencja Art Of Wedding
    Tematy: Rynek ślubów i wesel w Polsce, Praca Wedding Plannera
  • Kibil Michał, adwokat, współzałożyciel kancelarii DGTL, Partner
    Temat:
    Najważniejsze akta prawne w eventach, ustawa, umowy itp
  • Kram Adam, Twórca zespołu Stage Fever, Muzyk, Perkusista, Strateg
    Temat: Rider techniczny, booking gwiazd, współpraca z artystami
  • Kruczyński Andrzej, Były oficer GROM-u oraz Szef Bezpieczeństwa i kierownik ds. bezpieczeństwa Stadionu Narodowego w Warszawie podczas Euro 2012
    Temat: Bezpieczeństwo Imprez masowych
  • Lewandowska Agnieszka, Ekspert rynku Incentive, Dyrektor Agencji Tour de Family
    Temat: Incentive travel jako skuteczne narzędzie biznesowe w branży eventowe
  • Krzysztof Łobodziński, konferansjer, mówca, prelegent
    temat:
    Praca konferansjera – booking, umowa, zasady wspólpracy
  • Łopata Grzegorz, CEO / Head of Production ASAP Drukarnia
    Tematy: Druki na eventach, grafiki i współpraca z drukarnią
  • Mysłek Radosław, CEO Expert Event
    Temat: Zarządzanie Kryzysowe w eventach
  • Nowak Klaudia, INWARD Experience Agency, Producent
    Temat: Warsztat – przygotowanie do egzaminu
  • Nowakowska, Anna, CEO MICE & Venue, StrefaMICE.pl, RAJT hale namiotowe
    Tematy: Charakterystyka branży eventowej, Eventy plenerowe, Hale namiotowe Psychologia Eventów
  • Dr hab. Ochinowski Tomasz, profesor WZ UW
    Temat:
    Przywództwo – rola lidera w zespole
  • Pacuski Adam, radca prawny
    Temat: Prawo w eventach, prawo autorskie, odpowiedzialność organizatora
  • Podstawka Krzysztof, WZ UW
    Temat: Eventy w marketingu i promocji
  • Romanowicz Klaudia, Członek Zarządu Grupa ARCHE
    Tematy: Wybór lokalizacji eventowej, współpraca z dostawcą, Eventy CSR, charakter, rola, kreacja
  • Sady Piotr, Śmiechoterapia
    Tematy: Warsztaty antystresowe. O śmiechu na poważnie i wesoło. Zajęcia teoretyczno-praktyczne
  • Stelmańska Izabela, Mazowiecka Organizacja Turystycznea i Mazovia Convention Bureau
    Temat:
    Event jako narzędzie promocji miejsc i regionów
  • Dr hab. Trojanowski Mariusz, WZ UW
    Temat: Sztuka Prezentacji
  • Turniak Grzegorz, twórca Akademii Rekomendacji, lider networkingu w Polsce,  Partner Zarządzający GRUPA YAK
    Tematy: Networking podczas wydarzeń, narzędzia kształtujące customer experience, ćwiczenia, case study

Proponowane terminy zjazdów:***

ZJAZD 129 listopada
30 listopada
ZJAZD 213 grudnia
14 grudnia
ZJAZD 310 styczeń
11 styczeń
ZJAZD 424 styczeń
25 styczeń
ZJAZD 57 luty
8 luty
ZJAZD 621 luty
22 luty
ZJAZD 77 marzec
8 marzec
ZJAZD 821 marzec
22 marzec
ZJAZD 911 kwiecień
12 kwiecień
ZJAZD 1025 kwiecień
26 kwiecień
ZJAZD 11 (EGZAMIN)9 maj
10 maj

Miejsce składania dokumentów: dokumenty można złożyć osobiście na Wydziale Zarządzania UW, przesłać pocztą lub elektronicznie poprzez e-mail zgloszenia@wz.uw.edu.pl

Adres do wysyłki:

Rekrutacja Studium Event Management:
Wydział Zarządzania Uniwersytet Warszawski,
ul. Szturmowa 1/3, pok. B207, 02-678 Warszawa;
tel.: 22 55 34 002;
e-mail: zgloszenia@wz.uw.edu.pl

Informacji na temat Studium udziela:

Anna Nowakowska
tel: 600 175 291

e-mail: anna@strefamice.pl


Natalia Gmerek;
e-mail: ngmerek@wz.uw.edu.pl

* minimalna liczba osób do uruchomienia studium – 14 osób

** program i wykładowcy mogą ulec zmianie lub modyfikacji

*** terminy mogą ulec przesunięciu lub modyfikacji w zależności od liczebności grupy