• Polski
  • English

Digital marketing

Studia II stopnia
1,5 roku, 3 semestry

Aplikuj już teraz!

Nie zatrzymuj się w połowie drogi – kontynuuj naukę na WZ UW! Masz już licencjat? Czas na kolejny krok! Studia magisterskie na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego to inwestycja, która naprawdę się opłaca – niezależnie, czy chcesz rozwijać się w biznesie, finansach, digital marketingu czy zarządzaniu?

Zrób kolejny krok – wypełnij formularz i poznaj ofertę studiów magisterskich na WZ UW!Twoja droga jeszcze się nie kończy – zrób z nami kolejny etap!

Zostaw swoje imię, nazwisko, e-mail i numer telefonu, a wyślemy Ci:

  • informator o kierunkach – a w nim: powody, dla których warto studiować na WZ UW, pełna oferta kierunków, garść ciekawostek o wydziale
  • film opowiadający o naszym wydziale
  • terminy rekrutacji, by nie zapomnieć złożyć dokumentów!

Pobierz informator

 

Czego się nauczysz

  • Podczas studiów nauczysz się budowania i realizowania strategii oraz planów marketingowych, analityki internetowej, wykorzystywania mediów społecznościowych i narzędzi sztucznej inteligencji w marketingu.
  • Wykorzystywania sztucznej inteligencji, big data i automatyzacji w kampaniach marketingowych.
  • Budowania skutecznych kampanii reklamowych w social mediach i zarządzania społecznościami.
  • Optymalizacji działań marketingowych dzięki analityce danych i performance marketingowi.
  • Zrozumienia cyfrowych zachowań konsumentów i dostosowywania do nich strategii sprzedażowych.

Twoje umiejętności

  • Analityczne myślenie i podejmowanie decyzji na podstawie danych – nauczysz się korzystać z narzędzi analitycznych i optymalizować strategie oraz działania marketingowe.
  • Zarządzanie kampaniami digital – nauczysz się projektować, testować i optymalizować kampanie reklamowe w Google Ads, Meta Ads i innych platformach.
  • Praca z nowymi technologiami – poznasz narzędzia AdTech, MarTech oraz AI wspierające nowoczesny marketing.
  • Tworzenie angażujących treści, storytelling, budowanie marki online i społeczności wokół marki – nauczysz się budować historie marek i wykorzystywać narzędzia wizualizacji danych, aby skutecznie komunikować przekaz marketingowy.
  • Umiejętność pracy w grupie, publicznych wystąpień, debatowania – czyli kluczowe kompetencje współczesnego menedżera.

Atuty kierunku

  • Innowacyjny i elastyczny program – program studiów jest dostosowany do dynamicznych zmian zachodzących na rynku i trendów rynkowych. Studiując Digital Marketing poza realizacją przedmiotów obowiązkowych możesz wybrać z szerokiej puli przedmiotów te, których temat jest dla Ciebie interesujący.
  • Kompetencje przyszłości – Aktualne treści i nowoczesne technologie – program studiów uwzględnia najnowsze trendy i narzędzia marketingu cyfrowego. Rozwój umiejętności w obszarach data-driven marketingu, strategii digital i e-commerce, nauka narzędzi analitycznych, AI w praktyce biznesu.
  • Praktyczne podejście, networking i współpraca z biznesem – zajęcia prowadzone przez ekspertów, gościnne wykłady praktyków, case studies, warsztaty, możliwość staży i projektów doradczych, partnerstwo z firmami. Studia to świetna okazja do nawiązania relacji z ludźmi z branży i znalezienia inspirujących mentorów.
  • Międzynarodowa perspektywa – case studies globalnych marek, możliwość wymiany międzynarodowej, współpraca z ekspertami z różnych krajów. Program uwzględnia globalne trendy i daje możliwość pracy w środowisku międzynarodowym.
  • Świetne perspektywy kariery – eksperci ds. digital marketingu są jednymi z najbardziej poszukiwanych specjalistów na rynku pracy.

Dla kogo studia Digital marketing

  • Jeśli interesujesz się nowoczesnymi technologiami i chcesz rozwijać karierę w marketingu, lubisz łączyć kreatywność z analizą danych, rozwiązywać realne problemy i dbać o bezpieczeństwo w sieci – Digital marketing to kierunek dla Ciebie!
  • To kierunek dla tych, którzy chcą kształtować przyszłość gospodarki cyfrowej i zdobyć umiejętności niezbędne na globalnym rynku pracy.
  • Dla przyszłych liderów marketingu – chcesz zarządzać kampaniami, zespołami i strategią marki? Te studia dadzą Ci wiedzę i narzędzia do działania.
  • Dla specjalistów z innych dziedzin – pracujących w biznesie, sprzedaży lub IT oraz absolwentów różnych kierunków chcących rozwinąć kompetencje w digital marketingu! Ten kierunek otworzy przed Tobą nowe możliwości.
  • Planujesz założyć firmę, a może już jesteś przedsiębiorcą? Jesteś twórcą internetowym lub chcesz nim zostać w przyszłości? Studiując Digital marketing nauczysz się skutecznie promować swój biznes lub budować własną markę online.
  • Dla każdego, kto chce pracować w dynamicznej, przyszłościowej branży – marketing cyfrowy to kluczowa dziedzina gospodarki, która rozwija się w zawrotnym tempie.

Co dalej? – ścieżki kariery i możliwości po studiach

  • Wiedza i umiejętności z zakresu Digital marketingu są poszukiwane i doceniane zarówno w małych, średnich jak i dużych międzynarodowych firmach, we wszystkich branżach. Karierę można budować zarówno w sektorze prywatnym jak i publicznym (administracja, edukacja, ochrona zdrowia, służby mundurowe).
  • Studia Digital marketing to również doskonały start do własnego biznesu online.
  • Jako Specjalista ds. digital marketingu możesz projektować i realizować strategie marketingowe online, jako Performance marketer / analityk marketingowy możesz zajmować się optymalizacją kampanii i analizą danych, jako Social media manager możesz zarządzać komunikacją marketingową w mediach społecznościowych, jako Menedżer E-commerce możesz odpowiadać za rozwój sprzedaży online i optymalizację ścieżek zakupowych a jako Menedżer ds. transformacji cyfrowej możesz odpowiadać za wdrażanie nowoczesnych rozwiązań w przedsiębiorstwie.

Dołącz do liderów digital marketingu i zdobądź umiejętności przyszłości. Digital marketing – Twój klucz do kariery w cyfrowej gospodarce!

Kontakt z Sekcją Rekrutacji

Godziny przyjęć: poniedziałek – piątek 09:00 – 14:00, pokój C206 (II piętro), ul. Szturmowa 1/3, Warszawa; (w okresie czerwiec-wrzesień: poniedziałek – piątek 08:00 – 15:00);
tel.: 22 55 34 190;
mail: rekrutacja@wz.uw.edu.pl – dla kandydatów z Polski
admissions@wz.uw.edu.pl – dla kandydatów z zagranicy

Harmonogram rekrutacji na studia w roku akademickim 2025/2026

  • Rejestracja w systemie IRK: 5 czerwca 2025 r. – 9 lipca 2025 r.
  • Wnoszenie opłaty rekrutacyjnej: 5 czerwca 2025 r. – 10 lipca 2025 r.
  • Egzamin wstępny – 16 lipca 2025 r. (egzamin zdalny na platformie kampus-rekrutacja).
  • Ogłoszenie wyników: 22 lipca 2025 r.
  • Przyjmowanie dokumentów od zakwalifikowanych Kandydatów: 23-25 lipca 2025 r., po ew. przesunięciach na liście rezerwowej, kolejne dwudniowe terminy zostaną zamieszczone na indywidualnym koncie Kandydata w systemie IRK.

W przypadku niewypełnienia limitu miejsc w I turze rekrutacji zostanie uruchomiona II tura rekrutacji. Zapisy w II turze rekrutacji rozpoczną się wówczas 19 sierpnia 2025 r.

Opłaty

Opłata rekrutacyjna (w tym opłaty wnoszone za granicą)
Opłata za wydanie legitymacji studenckiej (ELS)

Zasady kwalifikacji

Dla kandydatów zostanie przeprowadzony egzamin pisemny w formie testu jednokrotnego wyboru. Maksymalna liczba punktów do uzyskania z egzaminu wynosi 50. Próg kwalifikacji wynosi 25 punktów. Literatura do egzaminu:

  1. Klincewicz K. (red), Zarządzanie, organizacje i organizowanie – przegląd perspektyw teoretycznych, Wydawnictwo Naukowe WZ UW, Warszawa 2016.
  2. Kotler, P., Keller K.L., Marketing, Rebis, Poznań 2019, Rozdziały 1, 8, 10, 12, 13,14,15,17,18 i 19

Internetowa Rekrutacja Kandydatów

Wymagane dokumenty

Lista dokumentów wymaganych do złożenia w formie papierowej w przypadku zakwalifikowania na studia