Digital marketing II STOPIEŃ STACJONARNE
- Podczas studiów nauczysz się budowania i realizowania strategii oraz planów marketingowych, analityki internetowej, wykorzystywania mediów społecznościowych i narzędzi sztucznej inteligencji w marketingu.
- Wykorzystywania sztucznej inteligencji, big data i automatyzacji w kampaniach marketingowych.
- Budowania skutecznych kampanii reklamowych w social mediach i zarządzania społecznościami.
- Optymalizacji działań marketingowych dzięki analityce danych i performance marketingowi.
- Zrozumienia cyfrowych zachowań konsumentów i dostosowywania do nich strategii sprzedażowych.
Twoje umiejętności
- Analityczne myślenie i podejmowanie decyzji na podstawie danych – nauczysz się korzystać z narzędzi analitycznych i optymalizować strategie oraz działania marketingowe.
- Zarządzanie kampaniami digital – nauczysz się projektować, testować i optymalizować kampanie reklamowe w Google Ads, Meta Ads i innych platformach.
- Praca z nowymi technologiami – poznasz narzędzia AdTech, MarTech oraz AI wspierające nowoczesny marketing.
- Tworzenie angażujących treści, storytelling, budowanie marki online i społeczności wokół marki – nauczysz się budować historie marek i wykorzystywać narzędzia wizualizacji danych, aby skutecznie komunikować przekaz marketingowy.
- Umiejętność pracy w grupie, publicznych wystąpień, debatowania – czyli kluczowe kompetencje współczesnego menedżera.
Mocne atuty kierunku
- Innowacyjny i elastyczny program – program studiów jest dostosowany do dynamicznych zmian zachodzących na rynku i trendów rynkowych. Studiując Digital Marketing poza realizacją przedmiotów obowiązkowych możesz wybrać z szerokiej puli przedmiotów te, których temat jest dla Ciebie interesujący.
- Kompetencje przyszłości – Aktualne treści i nowoczesne technologie – program studiów uwzględnia najnowsze trendy i narzędzia marketingu cyfrowego. Rozwój umiejętności w obszarach data-driven marketingu, strategii digital i e-commerce, nauka narzędzi analitycznych, AI w praktyce biznesu.
- Praktyczne podejście, networking i współpraca z biznesem – zajęcia prowadzone przez ekspertów, gościnne wykłady praktyków, case studies, warsztaty, możliwość staży i projektów doradczych, partnerstwo z firmami. Studia to świetna okazja do nawiązania relacji z ludźmi z branży i znalezienia inspirujących mentorów.
- Międzynarodowa perspektywa – case studies globalnych marek, możliwość wymiany międzynarodowej, współpraca z ekspertami z różnych krajów. Program uwzględnia globalne trendy i daje możliwość pracy w środowisku międzynarodowym.
- Świetne perspektywy kariery – eksperci ds. digital marketingu są jednymi z najbardziej poszukiwanych specjalistów na rynku pracy.
Dla kogo studia Digital marketing
- Jeśli interesujesz się nowoczesnymi technologiami i chcesz rozwijać karierę w marketingu, lubisz łączyć kreatywność z analizą danych, rozwiązywać realne problemy i dbać o bezpieczeństwo w sieci – Digital Marketing to kierunek dla Ciebie!
- To kierunek dla tych, którzy chcą kształtować przyszłość gospodarki cyfrowej i zdobyć umiejętności niezbędne na globalnym rynku pracy.
- Dla przyszłych liderów marketingu – chcesz zarządzać kampaniami, zespołami i strategią marki? Te studia dadzą Ci wiedzę i narzędzia do działania.
- Dla specjalistów z innych dziedzin – pracujących w biznesie, sprzedaży lub IT oraz absolwentów różnych kierunków chcących rozwinąć kompetencje w digital marketingu! Ten kierunek otworzy przed Tobą nowe możliwości.
- Planujesz założyć firmę, a może już jesteś przedsiębiorcą? Jesteś twórcą internetowym lub chcesz nim zostać w przyszłości? Studiując Digital Marketing nauczysz się skutecznie promować swój biznes lub budować własną markę online.
- Dla każdego, kto chce pracować w dynamicznej, przyszłościowej branży – marketing cyfrowy to kluczowa dziedzina gospodarki, która rozwija się w zawrotnym tempie.
Co dalej? – ścieżki kariery i możliwości po studiach
- Wiedza i umiejętności z zakresu Digital Marketingu są poszukiwane i doceniane zarówno w małych, średnich jak i dużych międzynarodowych firmach, we wszystkich branżach. Karierę można budować zarówno w sektorze prywatnym jak i publicznym (administracja, edukacja, ochrona zdrowia, służby mundurowe).
- Studia Digital Marketing to również doskonały start do własnego biznesu online.
- Jako Specjalista ds. digital marketingu możesz projektować i realizować strategie marketingowe online, jako Performance marketer / analityk marketingowy możesz zajmować się optymalizacją kampanii i analizą danych, jako Social media manager możesz zarządzać komunikacją marketingową w mediach społecznościowych, jako Menedżer E-commerce możesz odpowiadać za rozwój sprzedaży online i optymalizację ścieżek zakupowych a jako Menedżer ds. transformacji cyfrowej możesz odpowiadać za wdrażanie nowoczesnych rozwiązań w przedsiębiorstwie.
Dołącz do liderów digital marketingu i zdobądź umiejętności przyszłości. Digital Marketing (DM) – Twój klucz do kariery w cyfrowej gospodarce!
Kontakt z Sekcją Rekrutacji
Godziny przyjęć: poniedziałek – piątek 09:00 – 14:00, pokój C206 (II piętro), ul. Szturmowa 1/3, Warszawa; (w okresie czerwiec-wrzesień: poniedziałek – piątek 08:00 – 15:00);
tel.: 22 55 34 190;
mail: rekrutacja@wz.uw.edu.pl – dla kandydatów z Polski
admissions@wz.uw.edu.pl – dla kandydatów z zagranicy
Harmonogram rekrutacji na studia w roku akademickim 2025/2026
- Rejestracja w systemie IRK: 5 czerwca 2025 r. – 9 lipca 2025 r.
- Wnoszenie opłaty rekrutacyjnej: 5 czerwca 2025 r. – 10 lipca 2025 r.
- Egzamin wstępny – 16 lipca 2025 r. (egzamin zdalny na platformie kampus-rekrutacja).
- Ogłoszenie wyników: 22 lipca 2025 r.
- Przyjmowanie dokumentów od zakwalifikowanych Kandydatów: 23-25 lipca 2025 r., po ew. przesunięciach na liście rezerwowej, kolejne dwudniowe terminy zostaną zamieszczone na indywidualnym koncie Kandydata w systemie IRK.
Opłaty
Zasady kwalifikacji
dla kandydatów zostanie przeprowadzony egzamin pisemny w formie testu jednokrotnego wyboru, obejmujący zakres zagadnień z ekonomii, rachunkowości finansowej i zarządczej oraz finansów. Maksymalna liczba punktów do uzyskania z egzaminu wynosi 50. Próg kwalifikacji wynosi 25 punktów.
Internetowa Rekrutacja Kandydatów