• Polski
  • English
Adiunkt, Katedra Marketingu

  • 1988 – 1998 – Pracownik naukowo-dydaktyczny Wydziału Psychologii UW
  • 1990 – 1995 dyrektor badań w agencji badawczej DEMOSKOP.
  • 1996 – 2008 Członek Zarządu agencji badawczej IQS and Quant Group.
  • 2008 – 2013 wiceprezes agencji badań marketingowych 4P Research Mix.
  • 2013 – 2016 Business Development Director w Millward Brown Polska.
  • 2017 – 2020 Head of Research and Analysis w domu mediowym Mullen Lowe Media Hub.
  •  

    Główne obszary badawcze

    Posiada ponad trzydziestoletnie doświadczenie w badaniach i analizach statystycznych dotyczących zachowań konsumentów oraz badaniach na potrzeby HR. Przeprowadzał szkolenia z segmentacyjnych badań marketingowych, psychologii konsumentów oraz statystyki dla marketerów.
     

    Wybrane publikacje
    • Paweł Wójcik, Psychografia Konsumentów, Słowa i Myśli, 2017