• Polski
  • English
Asystent w Katedrze Marketingu, Koordynator Akademii ESG, Prezes Warszawskiego Stowarzyszenia Footbagu

Łączy pracę zawodową z badaniami naukowymi w zakresie zrównoważonego rozwoju. Posiada kilkuletnie doświadczenie zdobyte w firmach z grupy Big Four, zwłaszcza w zespole Sustainability & Economics w Deloitte, gdzie przygotowywał strategie ESG i opracowywał raporty niefinansowe dla głównych firm w Polsce i Europie. Obecnie pracuje jako ekspert ds. ESG w PKO BP, odpowiedzialny za informacje związane z Taksonomią, zielona ofertą produktową i zarządzaniem danymi ESG. Autor publikacji naukowych dotyczących komunikacji danych ESG, prezentował wyniki swoich badań na wielu międzynarodowych konferencjach, organizowanych m.in. przez European Marketing Academy (EMAC).

 

Główne obszary badawacze/zainteresowania naukowe

ESG, zrównoważony rozwój, grywalizacja, serious games

Wybrane projekty badawcze / granty