• Polski
  • English
Asystent, Katedra Strategii i przywództwa

Na wydziale zarządzania prowadzi zajęcia z zarządzania strategicznego i międzynarodowego. Jest także doktorantem w Szkole Doktorskiej Nauk Społecznych UW. Brał czynny udział w konferencjach organizowanych przez Academy of International Business (AIB), European International Business Academy (EIBA) oraz European Business History Association (EBHA).

Główne obszary badawcze

Biznes międzynarodowy, zarządzanie strategiczne.

Wybrane publikacje
  • Grzywacz, A., Kuczara, M., & Wąsowska, A. (2022). Doing business in a distant paradise. In R. van Tulder, A. Verbeke, L. Piscitello, & J. Puck (Eds.), International business in times of crisis: Tribute volume to Geoffrey Jones (Progress in International Business Research, Vol. 16, pp. 515–524). Emerald Publishing. https://doi.org/10.1108/S1745-8862202216
  • Wąsowska, A., Kuczara, M., & Grzywacz, A. (2025). Psychodynamic exploration of transnational entrepreneurship amidst the COVID-19 pandemic: Case study of a Polish-run firm in Zanzibar. Critical Perspectives on International Business, 21(4), 494–516. https://doi.org/10.1108/cpoib-02-2024-0015