• Polski
  • English

Dziekan Wydziału Zarządzania UW, Przewodniczący RND Nauki o Zarządzaniu i Jakości, Kierownik Katedry Marketingu, Profesor


Pełni funkcję dziekana Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego od 2020 roku oraz kierownika Katedry Marketingu od 2003 roku. Absolwent Wydziału Zarządzania UW, ukończył Program for Management Development (PMD 69) w Harvard Business School. Stopień doktora uzyskał w 1994 roku, habilitację w 2001 roku, a tytuł profesora w 2014 roku.

W latach 2002–2005 oraz 2016–2020 pełnił funkcję prodziekana ds. studenckich i jakości kształcenia na Wydziale Zarządzania UW. Był promotorem 12 rozpraw doktorskich.

Przewodniczący Rady Naukowej czasopisma Marketingu i Rynek

Członek Rady Naukowej Polskiego Naukowego Towarzystwa Marketingu

 

Główne obszary badawcze

Decyzje cenowe w przedsiębiorstwie, strategie internacjonalizacji, zmiany strukturalne w handlu detalicznym, ocena efektów działań marketingowych oraz budżetowanie działalności marketingowej.

 

Wybrane publikacje
  • Karasiewicz, G. (2013). Marketingowe strategie internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw. Warszawa: Wolters Kluwer.
    Yadda ICM+3Profinfo+3Biblioteka Nauki+3
  • Karasiewicz, G. (2001). Systemy dystrybucji artykułów rolno-spożywczych na rynku polskim. Diagnoza i koncepcja zmian. Warszawa: Wydawnictwa Naukowe Wydziału Zarządzania UW.
  • Karasiewicz, G. (1997). Marketingowe strategie cen. Warszawa: PWE.