-
Kierownik Akademii:
dr Katarzyna Niewińska
e-mail: KNiewinska@wz.uw.edu.pl
-
Kontakt:
Wydział Zarządzania
Uniwersytet Warszawski
ul. Szturmowa 1/3
02-678 Warszawa
tel. 22/ 55 34 181, 22/ 55 34 032
pokój C108
e-mail: psm@wz.uw.edu.pl
- Termin rozpoczęcia Akademii
18 listopad 2023 - Czas trwania Akademii
dwa semestry, rok akademicki
Czesne w roku akademickim 2023/2024 wyniesie od 8 900 PLN do 9 900 PLN.
- Płatność jednorazowa opłata za całość Akademii – 8 900 zł – do 31 maja 2023 roku
CO DAJE ŁĄCZNIE 8 900 zł za rok nauki.
- Płatność jednorazowa opłata za całość Akademii – 9 400 zł – do 3 listopada 2023 roku
CO DAJE ŁĄCZNIE 9 400 zł za rok nauki.
- Płatność w dwóch ratach semestralnych:
opłata za pierwszy semestr Akademii – 4 950 zł – do 3 listopada 2023 roku
opłata za drugi semestr Akademii – 4 950 zł – do 10 marca 2024 roku
CO DAJE ŁĄCZNIE 9 900 zł za rok nauki.
- Płatność w ośmiu ratach:
raty I – VIII – w wysokości 1375 zł każda co miesiąc (od listopada 2023 r. do maja 2024 r.)
CO DAJE ŁĄCZNIE 11 000 zł za rok nauki.
Opis rekrutacji
Zasady rekrutacji w tym wymagane dokumenty:
Termin rekrutacji:
- od 15 maja 2023 roku do 31 października 2023 r.
Harmonogram rekrutacji, w tym terminy rejestracji, termin ogłoszenia wyników:
- rejestracja poprzez stronę internetową (15.05.2023 r. – 31.10.2023 r.)
-
wypełnij formularz rekrutacyjny
O przyjęcie na Akademię ESG mogą ubiegać się absolwenci studiów wyższych pierwszego lub drugiego stopnia (licencjat, inżynier i magister).
Podstawą do kandydowania jest rejestracja w systemie poprzez formularz na stronie internetowej i wypełnienie wymaganych danych. O przyjęciu kandydata na Akademię ESG decyduje komisja rekrutacyjna powołana i upoważniona przez kierownika Akademii. Rekrutacja odbywa się na podstawie kolejności zgłoszeń w systemie.
Zakwalifikowani kandydaci składają komplet dokumentów:
- podanie o przyjęcie na Akademię ESG
- CV
- odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych
- zobowiązanie do ponoszenia kosztów odpłatności.
W przypadku, gdy kandydat legitymuje się dyplomem ukończenia studiów wyższych uzyskanym za granicą:
- poświadczenie dyplomu ukończenia studiów wyższych w formie legalizacji lub apostille
- tłumaczenie przysięgłe dyplomu na język polski
- zaświadczenie o uznaniu dyplomu ukończenia studiów wyższych wydanego za granicą lub oświadczenie kandydata o obowiązku dostarczenia takiego zaświadczenia w ciągu 30 dni od dnia jego uzyskania, ale nie później niż przed rozpoczęciem Akademii ESG (w przypadku, gdy dyplom ukończenia studiów wyższych podlega obowiązkowi nostryfikacji – zaświadczenie o nostryfikacji dyplomu albo oświadczenie kandydata o obowiązku dostarczenia zaświadczenia o nostryfikacji dyplomu w ciągu 30 dni od dnia jego uzyskania)
- podanie, zobowiązanie i CV drukuje się bezpośrednio po uzupełnieniu danych przy zgłoszeniu
- podpisaną umowę o warunkach odpłatności za Akademię ESG (w dwóch egzemplarzach lub w trzech, jeżeli jest to umowa o warunkach odpłatności za Akademię ESG finansowane/ współfinansowane przez osobę trzecią).
Termin wniesienia opłaty rekrutacyjnej:
Kandydaci będą przyjmowani na podstawie kolejności zgłoszeń.
- Termin, sposób i miejsce składania dokumentów:
20.10.2023 r. – 10.11.2023 r.
Dokumenty w wersji papierowej będą przyjmowane w dziekanacie studiów podyplomowych (pokój C108) lub pocztą listem poleconym na adres:
Wydział Zarządzania
Uniwersytet Warszawski
ul. Szturmowa 1/3
02-678 Warszawa
z dopiskiem „Akademia ESG”.