- Termin rozpoczęcia Akademii
Październik 2024 - Czas trwania Akademii
dwa semestry, rok akademicki
Zasady rekrutacji, w tym wymagane dokumenty:
1. Termin rekrutacji:
- Rekrutacja trwa!!
2. Harmonogram rekrutacji, w tym terminy rejestracji, termin ogłoszenia wyników:
- wstępna rejestracja poprzez stronę internetową (więcej informacji wkrótce)
-
wypełnij formularz rekrutacyjny
O przyjęcie na Akademię ESG mogą ubiegać się absolwenci studiów wyższych pierwszego lub drugiego stopnia (licencjat, inżynier i magister).
Podstawą do kandydowania jest rejestracja w systemie poprzez formularz na stronie internetowej i wypełnienie wymaganych danych. O przyjęciu kandydata na Akademię ESG decyduje komisja rekrutacyjna powołana i upoważniona przez kierownika Akademii. Rekrutacja odbywa się na podstawie kolejności zgłoszeń w systemie.
Dla osób zakwalifikowanych II etap rekrutacji odbędzie się przez system IRK – we wrześniu 2024
3. Zakwalifikowani kandydaci składają komplet dokumentów:
- lista dokumentów dostępna będzie po przejściu wszystkich etapów rekrutacji, w systemie IRK (podanie o przyjęcie do Akademii ESG, oświadczenie o adresie poczty, wzór umowy, zgoda na wykorzystanie wizerunku, deklaracja dot. płatności)
W przypadku, gdy kandydat legitymuje się dyplomem ukończenia studiów wyższych uzyskanym za granicą:
- poświadczenie dyplomu ukończenia studiów wyższych w formie legalizacji lub apostille
- tłumaczenie przysięgłe dyplomu na język polski
- zaświadczenie o uznaniu dyplomu ukończenia studiów wyższych wydanego za granicą lub oświadczenie kandydata o obowiązku dostarczenia takiego zaświadczenia w ciągu 30 dni od dnia jego uzyskania, ale nie później niż przed rozpoczęciem Akademii ESG (w przypadku, gdy dyplom ukończenia studiów wyższych podlega obowiązkowi nostryfikacji – zaświadczenie o nostryfikacji dyplomu albo oświadczenie kandydata o obowiązku dostarczenia zaświadczenia o nostryfikacji dyplomu w ciągu 30 dni od dnia jego uzyskania)
- podanie, zobowiązanie i CV drukuje się bezpośrednio po uzupełnieniu danych przy zgłoszeniu
- podpisaną umowę o warunkach odpłatności za Akademię ESG (w dwóch egzemplarzach lub w trzech, jeżeli jest to umowa o warunkach odpłatności za Akademię ESG finansowane/ współfinansowane przez osobę trzecią).
4. Termin wniesienia opłaty rekrutacyjnej:
- Termin, sposób i miejsce składania dokumentów:
Dokumenty w wersji papierowej będą przyjmowane w dziekanacie studiów podyplomowych (pokój C108) lub pocztą listem poleconym na adres:
Wydział Zarządzania
Uniwersytet Warszawski
ul. Szturmowa 1/3
02-678 Warszawa
z dopiskiem „Akademia ESG”.